Oud & Nieuw 2014 / 2015 van Pyro Space

Vandaag een leuk salvoproject: 4x Happy Thunder Q (Evolution) met 4x Duro (Wolff).
Elke Happy Thunder Q gaat telkens gelijk met 1 Duro de lucht in. Dit 4x achter elkaar :cool:

Dit soort salvo's zijn eerder gedaan met o.a. de Delicious Thunder en At Once.
Voor wie dit nog eens wil terugzien: klik en klik :D

Vandaag 4 VIP Cakes van Katan Vuurwerk.
De schietvolgorde van deze cakes was: 1x J - 1x H - 2x E

Na de eerste 2 cakes was er een issue met de camerazoom, maar dat kon gelukkig snel hersteld worden.

Vandaag weer een knal/sier combinatie met 3x Delicious Thunder (Rubro) en 3x Glorious (Wolff).
De Glorious is een leuk klein mine-potje met afwisselende effecten.
Leuk voor los in de vooravond, maar leent zich ook prima voor combinaties!

Heerlijke filmpjes weer!

Even een vraagje hoe time jij de Duro's zo strak met de Happy Thunder Q?
Meten van de lont en dan beide evenlang maken?

Vandaag een bescheiden feestje, want Pyro Space bestaat 5 jaar!
Om deze mijlpaal te vieren, volgen er de komende tijd enkele oude filmpjes uit het archief.
Omdat er voorheen nog met een Mini-DV camera werd gefilmd, is de kwaliteit stukken minder dan jullie nu van me gewend zijn. Maar we kunnen er nog van genieten en wou ze jullie niet onthouden.

Als opening een Thunderbomb en Hindoerol met eindbom uit 2010 :cool:

Gefeliciteerd met het jubileum. Volgens mij nog nooit gereageerd op jouw filmpjes, maar ik kijk ze wel altijd. Mooie combo´s en super kwaliteit, ga zo door :).

Ps. Mis nu toch stiekem het overdag stoken, als ik naar je bovenstaande filmpje kijk. :cry:

Weer een tijdje niet gekeken hier dus lekker wat terug te kijken!
Wat blijven het toch mooie beelden die jij post gast! Tal van mooie combinaties, echt genieten dit!

Vandaag weer een filmpje uit het archief!
Deze keer de Blizzard vuurpijlen van Salon Roger.
Ze bevatten per stuk 35 gram en hebben diverse effecten.

Vandaag een bescheiden feestje, want Pyro Space bestaat 5 jaar!
Om deze mijlpaal te vieren, volgen er de komende tijd enkele oude filmpjes uit het archief.
Omdat er voorheen nog met een Mini-DV camera werd gefilmd, is de kwaliteit stukken minder dan jullie nu van me gewend zijn. Maar we kunnen er nog van genieten en wou ze jullie niet onthouden.

Als opening een Thunderbomb en Hindoerol met eindbom uit 2010 :cool:

licht het aan het geluid of zijn deze eindbommen van de hindoe gruwlijk hard?
Zo zie je ze niet meer

licht het aan het geluid of zijn deze eindbommen van de hindoe gruwlijk hard?
Zo zie je ze niet meer

De eindbom van deze hindoerol was inderdaad erg hard.
Dat was een aangename verrassing, aangezien die hele rol naar mijn mening weinig voorstelde.
De Thunderbomb stak er bovenuit qua knal en kwaliteit. Ook nu nog erg populaire matjes.

Vandaag de Crackling Wave van Zena gecombineerd met de Made in Heaven van Orange Label.
Dit soort combinaties (comet-waaier onderaan + boeket erboven) vind ik altijd heerlijk om naar te kijken.

Hele mooie combi hoor!

Maar die"made in heaven" klapt er goed op hoor.
Ik had er ook 2 maar die hadden niet deze uitwerking!!
Op film komt die heel groot over

Back
Bovenaan