Oud & Nieuw 2014 / 2015 van Pyro Space

Anaconda

VWC lid
Beste liefhebbers,

Mijn Oud & Nieuw was weer super en ook dit jaar wil ik de foto's en films met jullie delen.
Dit jaar zat eindelijk alles eens mee. Een leuke stookgroep, goed vuurwerk en prima weer!

Sinds vorig jaar ben ik fors gaan minderen met het afsteken en filmen van losse cakes.
Combinaties en projecten creëren heeft altijd mijn voorkeur gehad en daar is nu flink op ingezet!

Er zullen tientallen filmpjes voorbij gaan komen van diverse combinaties en projecten.
Elk filmpje zal zoals gebruikelijk weer worden voorzien van een kleine toelichting.

Wat is er dit jaar veranderd en verbeterd?
• Meer combinaties / projecten en minder losse cakes
• Vuurwerk vanaf een grotere afstand vastgelegd
• Van bijna elk project een impressie vooraf

Het 1e filmpje is een w-shape bestaande uit:
2x de crossette cake Silent Trails van Royal Fireworks en 1x de Golden Future van Salon Roger.

Ik wens jullie veel kijkplezier de komende maanden!

Hier heb ik naar uitgekeken, wat een heerlijke film gelijk, echt weer een top combinatie.
Stiekem kopieer ik elk jaar wel wat van jou gemaakte projectjes,
Ben zeer benieuwd naar de rest..

Beste liefhebbers,

Mijn Oud & Nieuw was weer super en ook dit jaar wil ik de foto's en films met jullie delen.
Dit jaar zat eindelijk alles eens mee. Een leuke stookgroep, goed vuurwerk en prima weer!

Sinds vorig jaar ben ik fors gaan minderen met het afsteken en filmen van losse cakes.
Combinaties en projecten creëren heeft altijd mijn voorkeur gehad en daar is nu flink op ingezet!

Er zullen tientallen filmpjes voorbij gaan komen van diverse combinaties en projecten.
Elk filmpje zal zoals gebruikelijk weer worden voorzien van een kleine toelichting.

Wat is er dit jaar veranderd en verbeterd?
• Meer combinaties / projecten en minder losse cakes
• Vuurwerk vanaf een grotere afstand vastgelegd
• Van bijna elk project een impressie vooraf

Het 1e filmpje is een w-shape bestaande uit:
2x de crossette cake Silent Trails van Royal Fireworks en 1x de Golden Future van Salon Roger.

Ik wens jullie veel kijkplezier de komende maanden!

Mooie film mooie combi.
Door dit filmpje zie je ook dat de golden future een behoorlijke spreidwijdte heb

Geweldige projecten elk jaar en je begint meteen goed! Super mooie combi die crossetes met dat goud. Welke camera gebruik jij eigenlijk?

Helemaal eens met bovenstaande reacties, hele mooie bedachte combi!

Ik kijk uit naar de komende filmpjes!

Vind dat je altijd goede combinaties maakt, dus dit topic maar weer in de gaten houden! Ook prachtige combi weer in de openingspost, geweldig!

yes daar ben je weer. ik krijg veel inspiratie van je projecten. weer zin om dit te gaan volgen

Vandaag een w-shape met: 1x The Cube (Wolff) en 2x Sparkling Snow (Orange Label).

The Cube is een degelijke cake die ik al 3 jaar op rij naar tevredenheid afsteek.
Sparkling Snow was een verrassende nieuwkomer. Grote blinkerboeketten en dikke spinning tails kwamen
er uit dit kleine potje! Aanrader voor dit jaar.

Vandaag een combinatie van 3x Delicious Thunder (Rubro) en 3x Shaft (Wolff).

De Delicious Thunder presteert elk jaar prima. Lekker tempo en leuke finale met 3 slotsalvo's.
De Shaft heeft kwalitatief goede go-getters die vrij hoog komen en lang doorgaan.
Vond het wel aardig om deze twee te combineren. Zie hier het resultaat:

Vandaag een cake die steevast in mijn collectie zit, maar eigenlijk pas vorig jaar bekendheid genoot op het forum door de harde burst: de Crack V5 van Katan. Op film zie je twee stuks achter elkaar, waarvan de laatste extra snel leegschiet. Deze 2 zijn van productiejaar 2013.

De nieuwe batch van 2014 knalt helaas fors minder ...

Vandaag de cake Rise & Shine van Lesli.
Mooie en afwisselende cake met tempoversnellingen en grote boeketten.
Had nog 2 stuks Pearl liggen (klein tailcakje) en die aan beide kanten gezet voor de fun.
Op film zie je ze alleen in het begin (komen niet hoog), maar het gaat uiteraard om de Rise & Shine!

Vandaag de voorgemonteerde mortieren van Rubro: Event Pyro Blade Shellpack.
Voor 2 inch een redelijk boeket. Al ben ik ervan overtuigd dat ze na een jaartje drogen beter presteren, want ze kwamen vorig jaar helaas laat binnen. Flink prijskaartje hangt hieraan en dit jaar zelfs met € 4,50 gestegen naar € 29,50 voor 4 stuks. Gaat 'm dus niet meer worden ...

Op film zie je 8 stuks.
Effecten zijn wat fel en wazig omdat er later op de avond helaas mist ontstond.

Back
Bovenaan