Oud&Nieuw 2012/2013 Chasin & Leet

Xplode

VWC lid
2012 is weer om, aan alle goede voornemens zijn alweer een end gekomen.

Ook dit jaar heb ik samen me Leet Oud&Nieuw gevierd, we hadden zelf niet gedacht dat het zo gek als vorig jaar kon, maar helaas..

Het begon de 27e december om 22:45, op weg naar Goedkopervuuwerk.nl ( 123vuurwerk ), na een kleine 45 minuutjes kwamen we aan en stonden voor een gesloten hek! even later toch maar het terrein opgelopen en gevraagd of we de auto alvast op het terrein mochten zetten, na dit gedaan te hebben moesten we nog ruim een half uur wachten totdat we alles konden ophalen:shocked:

Daar was het moment, eindelijk konden we onze spulletjes voor dit jaar weer ophalen, we hadden verwacht minder te hebben aangezien we ''Maar'' 12 karton hadden.. Eenmaal zei ik voor de grap tegen Leet dat de grootste stapel voor ons zou zijn, had ik beter niet kunnen zeggen want deze was inderdaad voor ons!, toen kwamen de gedachten.. dit is veeeeeel teveel om in mijn oldtimer mee te nemen, toch maar besloten om een poging te wagen.

Uiteindelijk na +/-45 minuten puzzelen paste gelukkig alles! helaas trokken we redelijk de aandacht op de snelweg omdat we helemaal waren afgeladen ( paar freaks zullen dit vast kunnen bevestigen:p ), laatste stukje voor we thuis waren, Jawelll de POLITIE, nou fijn wij voelde de bui dus alweer hangen, hij keek met een ernstig geicht de auto binnen maar gelukkig reed die een stuk sneller dan ons, maar toen vloog het stoplicht weer op rood!, stonden we dus achter hem, ik zag hem paar keer in zijn achteruitkijkspiegel kijken maar daarna ging die er gelukkig als een haas voorbij :D

Eenmaal thuis alles uit de auto gehaald en 3 verdiepingen omhoog gesleept om alles uit te stallen

20121228_021519.jpg

Korte nacht gehad omdat we de 29e ook nog 8 bestellingen moesten ophalen! maar dit hadden we er wederom ook dit jaar voor over.

Helaas hebben we niet al teveel foto's van de bestellingen omdat alles thuis op 1 hoop is beland en alles beetje door elkaar staat

Hieronder de foto's :
20121228_021617.jpg

20121228_125217.jpg

20121228_200823.jpg

20121228_202845.jpg

Ook hebben wij nog een filmppje van onze Collectie gemaakt, hierop is wel alles te zien!

Ook dit jaar hebben gefilmd, helaas hebben we de nacht ( 80% van al onze projecten ) niet gefilmd tevens zijn er op veel films regendruppels aanwezig of is de focus niet heel scherp

Toch willen wij jullie deze beelden niet onthouden

Lightning Thunder ( Broekhoff )

Banzai van de actie samen met Knockout XXL ( lesli )

Double Demolition ( Onbekend )

Knockout XXL ( lesli )

Verdere updates zullen volgen !!

Het was een top dag! Helaas hebben we snachts niet kunnen filmen.. :(
Volgend jaar hopen op beter weer.

Bij deze weer een paar films :D

Azalea

Fluipotje uit het Shogun Pakket
Leuk pakket, wel zo slim om ze in de avond te doen met de kleurtje erin, gelukkig hadden wij 2 pakketen

Nog maar een Lightning Thunder van broekhoff dan :D

2e Knockout XXL

Het Tails potje uit het ''Action Pack'' pakket van Broekhoff

Gate Of Heaven 1 van Royal Fireworks
Vind het persoonlijk echt top potjes voor de prijs.

Cobra6

Big MC Thunder ( Lesli Vuurwerk )

Impressive ( Breeschoten )

BSC Italia + 3x Fenix ( de 1e die op markt waren )

Deadly Target ( Schuurmans Vuurwerk )

Inmidddels zijn er alweer ruim 9 maanden van het jaar voorbij, hoe snel kan het gaan.

Het uitzoeken & lijstjes maken is overal weer begonnen, bij deze willen Leet & ik jullie onze laatste 23 films niet onthouden, om te beginnen hier de 1e 5!

Python van Schuurmans Vuurwerk

Extreme Salute 2.0 Nummer 4 Van de 6 ( TOFFE CAKES! )

Opgefokte Hot Chains van Royal Fireworks

Double Demolition Single Shot

Het bekend ''Action Pack'' van Broekhoff, leuke pakketjes maar de potjes willen soms nog wel eens alles in 1x doen, ook lekt er veel kruit weg, wij hebben de Crackling op Film

Azalea ( Royal Fireworks )

Bleu Diamond ( Pyrostar NL ( thnks florian96) )

Nog een potje uit het Action Pack van Broekhoff, ditmaal de Blink

Laatst bewerkt:
Helaas hebben wij door de harde wind & de regen zowel overdag als snachts niet super veel films kunnen film. na deze update zullen er nog 11 films volgen waaronder enkele leuke Potten en projecten!

Pyromania van Broekhoff

Vast Fortune ( Royal Fireworks )

Wave Willow ( Broekhoff )

Erg leuke films, topic om in de gaten te houden.
En wat een heerlijke bult vuurwerk hadden jullie, dit jaar weer zoveel?

Shaking Times ( Royal Fireworks )

Fearless Freak ( Zena Vuurwerk )

The Beast (Vuurwerktotaal)

Einde van het jaar is weer in zicht, tijd om onze laatste films te volgen
er zullen er nog een 6tal verschijnen o.a Compilatie Verschillende Lidu Shells, Chin aBy Night Assortiment in 1x &6 Extreme Salutes #1 in 1 keer

Jahoor hebben we wel voor je :)
Dit moet hem zo'n beetje zijn...
Kan zijn dat ik wat vergeten ben en er zal misschien nog wel het een en ander bij komen tijdens halen.

Over van vorig jaar:
6x Gate of Heaven 1
2x Lesli Banzai
1x Knockout XXL
4x Multi Thunderking
1x Red Bastards 40Stuks

Nieuw besteld

Kartonnen:

36x Big 19 (3 Karton)
6x In Shock 1 (1 Karton)
8x Magic Moments (1 Karton)
12x Silver Salute (1 Karton)