Oud & Nieuw 2011-2012 van Pyro Space!

Vandaag even iets anders: twee Eindejaars Movies uit de oude doos (2007 en 2008).
Deze had ik toen op AVP gezet, want op VWC was ik destijds minder actief (nu andersom) :p
Misschien kunnen jullie ze nog herinneren?

2007

2008

Haha wat een films weer man, niet normaal hoor.
Dit zijn de films waar ik op zat te wachten, damn.
Voor de gene die het gevoel nog niet heeft moet deze heel snel kijken.
Wat een sfeer zeg.

Zon film mag je dit jaar wel weer maken met het afhalen enzo erbij, blijft geweldig.

We hebben nog 1 maand te gaan, maar de filmpje zijn helaas op :[
Vandaag het laatste project: Secret Salute 5x in + Silver Salute 5x in fanshape

Hierbij wil ik iedereen hartelijk bedanken voor het bekijken van de filmpjes, de leuke reacties en support.
Zowel op de vuurwerkfora als op YouTube en social media. Het was wederom een leuke en gezellige periode. Ik hoop dat jullie dat ook zo hebben ervaren. Een speciaal dankwoord gaat uit naar Morris (pyroboy) waarbij ik een groot deel van de avond Oud & Nieuw heb gevierd. Het was erg gezellig en we hebben veel plezier gehad.

Dit topic blijft overigens niet leeg. Regelmatig zal ik filmpjes posten van bezochte demo's of shows in de maand december. Natuurlijk kunnen jullie ook doorgeven wat je volgend jaar zoal wilt zien. Wat vond je leuk aan de filmpjes of wat kon er beter? Suggesties zijn altijd welkom!

Dit jaar zijn er ongekend veel leuke producten op de vuurwerkmarkt gekomen en lijstjes maken is moeilijker dan ooit. De laatste weken zal ik dan ook druk in de weer zijn met het realiseren en uitwerken van toekomstige projecten en filmpjes.

Nogmaals bedankt iedereen en graag tot volgend jaar met een splinternieuwe Countdown! :D

30sknk0.png

HD

Bedankt voor alle films projecten en de moeite van het monteren! Heb genoten.

1 tip waar ik me soms een beetje aan ergerde of jammer vond is dat vaak de grond gefilmd werd en niet de lucht. Verder toppie!

Ontzettend bedankt voor alle geweldige films die je met ons gedeeld hebt.
Ik heb er ieder keer weer ontzettend van genoten.

Vraag voor volgend jaar?
Ja zeker, zoals ik in mijn vorige posts aangaf, filmpjes vanuit de winkels.
Mischien een sfeer filmpje in de avond als er sneeuw licht ofzo.
Pure sfeer dus.

Super bedankt voor je mooie films.

Je hebt mij en vele andere vast weer op goede ideeen gebracht!
De films zijn ook van top kwaliteit, heb ze allemaal bekeken.

Succes met komende Oud en nieuw!

Bedankt voor alle films projecten en de moeite van het monteren! Heb genoten.

1 tip waar ik me soms een beetje aan ergerde of jammer vond is dat vaak de grond gefilmd werd en niet de lucht. Verder toppie!
Bedankt voor je tip, Steef.
Bij sommige projecten filmde ik vaak naar beneden om te laten zien wat voor het effect het gaf laag aan de grond. Maar dit gebeurde inderdaad wat te vaak, en dat kan storend over komen. Aankomend O&N zal ik meer de lucht in filmen, zodat het siervuurwerk meer tot hun recht komt :)

Ontzettend bedankt voor alle geweldige films die je met ons gedeeld hebt.
Ik heb er ieder keer weer ontzettend van genoten.
Vraag voor volgend jaar?
Ja zeker, zoals ik in mijn vorige posts aangaf, filmpjes vanuit de winkels.
Mischien een sfeer filmpje in de avond als er sneeuw licht ofzo.
Pure sfeer dus.

Goeie tips, Wesley.
Zodra er een vers pak sneeuw ligt, gaat de camera en wat vuurwerk mee op een mooie locatie.
Voor volgend jaar staat er sowieso een sfeerfilmpje van diverse winkels op de planning.
Voor dit jaar heb ik er helaas niet genoeg vrije tijd voor.

Super mooie filmpjes, heb ook na het zien een paar van jou projecten in mijn planning genomen,hoop dat je dit niet erg vindt. Verder hoop ik dat we snel meer van je zien!

Prachtige filmpjes waren het, mooie projecten, super gedaan. Ik bedank je voor het opbouwen van de sfeer, ik vond het leuk om zo een beetje de tijd te doden! Hopelijk volgend jaar weer leuke films.

Heb erg genoten van dit topic, prachtige films, en veel ideeën gezien die ik zelf wil uitvoeren, vooral veel in shape schieten heeft me overgehaald, bij jou ziet de constructie er redelijk simpel uit, kun je dit misschien kort uitleggen?

Verder is de kwaliteit van de beelden super, en het geluid ook erg mooi, daar is niks op aan te merken.

Kijk uit naar volgend jaar, en naar de verdere filmpjes van de maand december, misschien wat beelden van de showrooms/verkoopdagen?

Al met al, bedankt! :D

Wauw wauw wauw en jammer tegelijk.
Ken je niet in januarie beginnen met je nieuwe filmpjes posten:p.
Zonder gekheid, kei bedankt voor je mooie filmpjes!
Ik heb genoten en kan niet wachten op je nieuw filmpjes.

Een Dvd mischien een idee... Dan is hier je eerste klant:wink:

Back
Bovenaan