Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had er twee stuks van, maar vond het door de behoorlijke snelheid zonde om ze per 2 te schietenHe maar 1 cake? Ik dacht dat jij alles in meervoud schoot![]()
Leuk filmpje !!
Maar wat ik me af vroeg is waarom is het zo rustig bij jou in de wijk ?
Ben jij de enige die stookt ?
Het is hier al jaren erg rustig in de wijk. Als ik niets zou afsteken is het compleet uitgestorven. Er lopen natuurlijk wel jongeren voorbij met rotjes, grondbloemen en babypijltjes. Maar die hebben allemaal een volle rugzak maken een hele tour. Die tijd heb ik inmiddels gehad waardoor ik ben overgestapt op cakes, pijlen en projecten. 's Avonds is er meer leven in de brouwerij en komen vaders met hun kinderen naar buiten om wat klein siervuurwerk af te steken. Echt grote dingen zie je hier nauwelijks. Zelfs om 0.00 uur is het amper een kwartiertje knallen en dan is het weer stil. Wel leuk als men 's nachts terugkomt van de kroeg en vraagt "nog steeds bezig?". - Ja!
's Nachts stook ik met wat maten die hier O&N vieren, want in m'n eentje zou het saai zijnHeb je het niet een beetje gehad dan als je uiteindelijk na 00;15/00:30 in je eentje staat?
Nice man prachtige filmpjes maak je. Wellicht een idee de intro muziek af te wisselen? Ik heb ze allemaal bekeken maar op een gegeven moment ken je het intro muziekje welNiet te min, prachtige filmpjes en hele vette projecten
Had net een beetje een opgeblazen/gestressed gevoel maar ik voel me nu weer kip lekker! haha
![]()