Oud & Nieuw 2011-2012 van Pyro Space!

Een cake die ook prima overdag kan, is de Asian Thunder Cake (GBV).
Vandaag een straatfilmpje met 2 stuks van 25 shots tegelijk.

2s0cwm9.png

Bekijk in HD

Leuk filmpje !!
Maar wat ik me af vroeg is waarom is het zo rustig bij jou in de wijk ?
Ben jij de enige die stookt ?

Leuk filmpje !!
Maar wat ik me af vroeg is waarom is het zo rustig bij jou in de wijk ?
Ben jij de enige die stookt ?

Het is hier al jaren erg rustig in de wijk. Als ik niets zou afsteken is het compleet uitgestorven. Er lopen natuurlijk wel jongeren voorbij met rotjes, grondbloemen en babypijltjes. Maar die hebben allemaal een volle rugzak maken een hele tour. Die tijd heb ik inmiddels gehad waardoor ik ben overgestapt op cakes, pijlen en projecten. 's Avonds is er meer leven in de brouwerij en komen vaders met hun kinderen naar buiten om wat klein siervuurwerk af te steken. Echt grote dingen zie je hier nauwelijks. Zelfs om 0.00 uur is het amper een kwartiertje knallen en dan is het weer stil. Wel leuk als men 's nachts terugkomt van de kroeg en vraagt "nog steeds bezig?". - Ja!

Het is hier al jaren erg rustig in de wijk. Als ik niets zou afsteken is het compleet uitgestorven. Er lopen natuurlijk wel jongeren voorbij met rotjes, grondbloemen en babypijltjes. Maar die hebben allemaal een volle rugzak maken een hele tour. Die tijd heb ik inmiddels gehad waardoor ik ben overgestapt op cakes, pijlen en projecten. 's Avonds is er meer leven in de brouwerij en komen vaders met hun kinderen naar buiten om wat klein siervuurwerk af te steken. Echt grote dingen zie je hier nauwelijks. Zelfs om 0.00 uur is het amper een kwartiertje knallen en dan is het weer stil. Wel leuk als men 's nachts terugkomt van de kroeg en vraagt "nog steeds bezig?". - Ja!

Heb je het niet een beetje gehad dan als je uiteindelijk na 00;15/00:30 in je eentje staat?

De weekendsluiter van deze week: Titanium Salute (Evolution / Royal) met Sky Screamers (Beko).
De Sky Screamers ging uiteraard langer door, maar ook los is dit een geweldige fluitcake!

o73kw2.png

Bekijk in HD

De nieuwe week gaat rustig van start met 2x Phlox (Royal Fireworks).
Mooie gouden fonteinen met harde crackling!

293kqa9.png

Bekijk in HD

Nice man prachtige filmpjes maak je. Wellicht een idee de intro muziek af te wisselen? Ik heb ze allemaal bekeken maar op een gegeven moment ken je het intro muziekje wel :P Niet te min, prachtige filmpjes en hele vette projecten :D Had net een beetje een opgeblazen/gestressed gevoel maar ik voel me nu weer kip lekker! haha :)

Heerlijke films,, sinds dit jaar ben ik ook fan van de phlox,, eerst koos ik liever de hot cannon.
thnx voor het delen maar weer!!

Nice man prachtige filmpjes maak je. Wellicht een idee de intro muziek af te wisselen? Ik heb ze allemaal bekeken maar op een gegeven moment ken je het intro muziekje wel :P Niet te min, prachtige filmpjes en hele vette projecten :D Had net een beetje een opgeblazen/gestressed gevoel maar ik voel me nu weer kip lekker! haha :)

Bedankt voor je leuke bericht!
Intro inclusief muziek kan ik helaas niet meer aanpassen, want alle filmpjes zijn al afgemonteerd :angel:
Maar mocht de intro of het muziekje op den duur gaan vervelen (wat ik overigens goed kan begrijpen), dan kun je altijd klikken op de tijdlijn in de video op ong. 16 sec.

Voortaan zal ik ook de "Bekijk in HD" onderschriften rechtstreeks laten doorverwijzen naar 16 sec. zodat het vuurwerk rechstreeks begint :)

Vandaag 3 cakes uit het Wat Schaft de Pot Pakket van Lesli in w-shape.
Het blijven leuke cakes met veel variatie en afwisseling.

23ixegk.png

Bekijk in HD

Bedankt voor de leuke reacties allemaal; waardeer ik echt enorm :thumbup:

We gaan verder met de Cruise Rockets (Wolff).
Het zijn goede 3-traps fluitpijlen. Althans, als je de oude versie hebt die te herkennen is aan de lichtgroene verpakking. Bij de nieuwe Cruise Rockets in donkergroene verpakking is de fluit en kwaliteit drastisch verminderd. Dit was bij de meesten natuurlijk al bekend, maar ik vertel het toch even erbij. Bij het bestellen en afhalen goed opletten welke versie je krijgt!

uq9v7.png

Bekijk in HD

Toch heb ik wel een vraagje aan je. Het valt mij op dat je intro mooi is, maar het geluid van dat nummer hard binnenkomt. Is het mogelijk de muziek iets minder hard te krijgen in de opening?

Back
Bovenaan