Oud & Nieuw 2011-2012 van Pyro Space!

Anaconda

VWC lid
Beste kruitfanaten,

Het is 1 oktober en we zijn al aardig op weg naar de leukste dagen van het jaar. Nog eventjes wachten en dan is het zover: Oudjaarsdag! Dankzij het succes van vorig jaar, wil ik ook dit jaar mijn Oud & Nieuw met jullie delen. Het was opnieuw een groot festijn vol gezelligheid, plezier en natuurlijk veel vuurwerk! Afgelopen Oud & Nieuw was er één om nooit te vergeten, maar kende helaas ook een droevige kant...

Doordat mijn moeder rond de Kerst terminaal ziek werd, is er minder vuurwerk afgestoken dan gepland stond. Het is elders ondergebracht en wordt bewaard tot een volgende keer. Echter niet getreurd, want er is genoeg afgestoken om jullie de komende weken te voorzien van mooi beeldmateriaal! Er is wederom groot ingekocht en er zijn opnieuw verschillende doorlontprojecten gemaakt. Van 3 cakes tot een tiental cakes, van w-shape tot fanshape, gewaagde combinaties etc.

Dit jaar helaas geen "cinema" trailer i.v.m tijdgebrek, maar wel een collectievideo om jullie toch 'n idee te geven wat er zoal voorbij gaat komen. Niet alles staat er op, maar dat maakt het des te spannender!

Veel kijkplezier de komende tijd, het wordt weer knallen! :cool:

Bekijk in HD

Tip: Voor de filmpjes van vorig jaar: check dit topic!

Was het genoeg!? :)
Gezien de omstandigheden voor mij wel. Het was zelfs iets meer dan vorig jaar.
Maar het belangrijkste is en blijft dat je er plezier aan beleeft en lol hebt.
En ondanks de nare tijd is dat prima gelukt!

Blijft toch iets magisch...dat vuurwerk :)

Top man!
Prachtig filmpje! Kicke collectie!!!!!!

Niet de mooie zelfde intro als vorig jaar gekozen?

Hierbij een klein verslagje + foto's

Op 29 december voltrok zich de traditionele kruitjacht. Laat in de nacht aangereden naar de eerste verkooppunten om de grootste bestellingen af te halen. 's Ochtends de kleinere bestellingen afgehaald en nog voor de middag was de buit al binnen. Heerlijk om jezelf tussen zoveel vuurwerk te begeven! In het achterhoofd denk je stilletjes...

0zbd15krtn.png

9hst3sal2pz.png

"...heb ik wel genoeg?"
Maar toen enkele producten niet op voorraad waren, toch weer de bestellijst ingevuld om nog wat bij te halen. Alles moest tip-top in orde zijn voor de grote dag!

4r5x87box1.png

z53pn8sal0l.png

Nadat alles was uitgepakt en er van de kooien zowat een kippenren kon worden gebouwd, was het tijd om alles gereed te maken voor de collectiefoto. Beetje bij beetje begon het kruitfort vorm te krijgen. Het begin is vaak lastig, want je wilt alles zo goed mogelijk in beeld krijgen.

5col9yf3oo.png

6colj59xdpx.png

Een klein uurtje verder stond de collectie netjes opgesteld!

7col06tkx4v.png

8colqm6h8.png

Dat heb ik wel genoeg gevoel is zo herkenbaar! :p

Afgelopen jaar had ik al een hele boel en toch weer in de auto stappen naar die ene winkel waar je nog niet geweest bent :)

GEWELDIG, wat een topic zeg.
Heerijk collectie en geweldige kwaliteit van film/foto's.
Laat de rest maar komen!!!

wat een super mooie collectie had je daar! mooi topic tot nu toe, wat ik zeker in de gaten ga houden.

Vanaf vandaag start ik met de dagelijkse aftelfilmpjes.
De aftrap wordt verzorgd door een trio Hoogmoed (Marijn Vuurwerk) tegelijk.
Heerlijke cakes met felle witte tails en harde salutes!

qn66ab.png

Bekijk in HD

Wat 3x kan, kan ook 6x! Een 6-tal Hoogmoed (Marijn Vuurwerk) tegelijk.
Dit project is overigens samen met pyroboy gemaakt :)

2dalh1h.png

Bekijk in HD

W-shape cakes in w-shape, kan dat? Ja, dat kan!
Dit project van 3x Pontificaal (Lesli) bewijst het met een goed gevulde lucht :cool:

ib9q9d.png

Bekijk in HD

Laatst bewerkt:
Mooie filmpjes en projecten, kwaliteit van je cam en je intro is top.

Ben benieuwd wat je met de sky screamers en de secret salutes heb gedaan.
Combotje ? Misschien iets voor de volgende update?:p
Ben benieuwd!:D

Laatst bewerkt:
De Extreme Bang Rockets (Wolff) zijn pijlen die ik overdag graag afsteek.
Voor Nederlandse begrippen een lekkere knal met een leuk crackling boeket.
Hiervan 5 stuks in de compilatie:

2ajnv2s.png

Bekijk in HD

Gave filmpjes man! Superkwaliteit ook e Gaat dit zo door tot Oud & Nieuw? Super.

Maarehh, sta je bij de eerste (3x Hoogmoed) nou achter een deur vandaan te filmen?

Maarehh, sta je bij de eerste (3x Hoogmoed) nou achter een deur vandaan te filmen?
Nee haha, dit was onderdeel van het afdakje dat we in elkaar hadden geknutseld i.v.m de regenval. Gelukkig viel het mee met de neerslag, maar de dagen ervoor begon het zo te gieten dat ik toch maar wat planken uit de schuur had gehaald. Filmpjes gaan overigens door zolang de voorraad strekt, en dat duurt nog een hele tijd :D

Ben benieuwd wat je met de sky screamers en de secret salutes heb gedaan.
Combotje ? Misschien iets voor de volgende update?
Ben benieuwd
Deze 2 komen zeker nog een aantal keer voorbij :)

Back
Bovenaan