Ik ben nog steeds een aantal filmpjes kwijt die ik wil uploaden. Zo had ik een film van een 50 shots pijlenrek met ninjapijlen en light year pijlen. Ik ben namelijk zo niet slim geweest om de filmpjes een naam te geven gelijk na oud en nieuw. Nee, ik keek ze alleen maar om er terug van te genieten. Toen later in het jaar heb ik ze over gezet op een stick en ben ik de helft kwijt geraakt. Gelukkig had een vriend van me een backup op zijn computer, blijkbaar heb ik nog niet alles van hem gekregen. Dit zal ik dus zo snel mogelijk proberen te regelen.
Verder heb ik nog wel een rot mededeling voor aanstaande jaarwisseling. Ik heb mijn videocamera pas geleden verkocht, er zal dus aanstaande oud en nieuw niks gefilmd worden. Ik baal er ook flink van, misschien film ik nog wel het één en ander met mijn mobiel, maar dat kijk ik met oud en nieuw nog even aan. Spijt mij in ieder geval jongens, maar dan weten jullie het nu in ieder geval al vast. Gezien de projecten die we voor dit jaar in petto hebben is het wel erg zonde dat het niet goed wordt vastgelegd, maar het is niet anders. Ik zal jullie dus volgend jaar misschien wel kunnen opvrolijken met mindere kwaliteit films van mijn mobiel. Maar dat blijft een misschien.