Oud en nieuw compilaties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Heb je een mooie oud en nieuw compilatie gemaakt? Of heb je een mooie compilatie gevonden op YouTube? Post deze dan hier!

Let op, films met misbruik van vuurwerk worden niet geaccepteerd!!

Zelf maak ik geen compilaties van jaarwisselingen zelf, wel van de producten. Staan er maar liefst 62 op mn kanaal, hier wat voorbeelden:

Zelf maak ik geen compilaties van jaarwisselingen zelf, wel van de producten. Staan er maar liefst 62 op mn kanaal, hier wat voorbeelden:

Leuke video's. Zelf film ik niet omdat ik dan de beleving mis, maar wellicht met een losse camera op statief dat het wel kan maar voor mij niet de investering waard. :thumbsup:

Ik vind compilaties meestal wat te lang dus ik scroll er meestal een beetje doorheen. Gister de compi van @Plintje beetje bekeken. Vond het erg fijn dat hij de productnamen in beeld brengt zodat je ook daadwerkelijk weet wat er geschoten wordt. Verder zit er alles in, van ophalen tot opruimen en alles wat daar tussenin komt. Als mijn zoon later oud is en hij vraagt hoe het was met vuurwerk kan ik deze 2-delige compilatie van Plintje laten zien want dat geeft wel een goed beeld van hoe het gaat... tenminste bij mij dan. haha

Ik vind compilaties meestal wat te lang dus ik scroll er meestal een beetje doorheen. Gister de compi van @Plintje beetje bekeken. Vond het erg fijn dat hij de productnamen in beeld brengt zodat je ook daadwerkelijk weet wat er geschoten wordt. Verder zit er alles in, van ophalen tot opruimen en alles wat daar tussenin komt. Als mijn zoon later oud is en hij vraagt hoe het was met vuurwerk kan ik deze 2-delige compilatie van Plintje laten zien want dat geeft wel een goed beeld van hoe het gaat... tenminste bij mij dan. haha

Thanks! Mooi verwoord, dit is precies waar ik het voor doe. Ik zie het als een archief voor later en probeer zoveel mogelijk de sfeer vast te leggen zoals ik alles beleef.

Maak ik gelijk even gebruik van het moment om hier ook het eerste deel neer te plempen. :D

Ik maak zelf niks maar kan enorm genieten van de rauwe compilaties.. Van ophalen tot uiteindelijk afsteken met flink wat sfeer.. Heerlijk! Ga zo door!

Back
Bovenaan