Oud en Nieuw 2011/2012 van Xtremepyro

We hebben ontzettend genoten van je films Wouter.
En bedankt voor het delen van je ontzettend dikke prof films.
Laatste film ziet er ook weer tof uit.
Volgend jaar misschien met elektronische kist werken?
Kun je beter timen betreft shells schieten:wink:

Graag gedaan! Ik vind het erg leuk om te zien dat andere freaks er ook van genieten.
We zijn van plan om volgend jaar met pyroclocks te gaan werken. Ik heb al wat leeswerk erover gevonden en het is het proberen zeker waard! We zullen zien...!

Erg mooie filmpjes en producten. Alleen een tip voor de volgende x. Bij dat laatste filmpjes zie ik dat je ballen schiet in een straatje van pak en beet 3 m breed. 99% gaat goed maar als ie een x naar beneden komt of hij knald op 4meter hoogte is het gewoon gebeurd. Is niet om te zeiken ofzo maar wou het ff zeggen.

Ehm, wat was nou dat glasgerinkel...?

Verder mooie filmpjes hoor, alleen zou ik voortaan toch een pleintje opzoeken voor het schieten van die grote jongens :D

Erg mooie filmpjes en producten. Alleen een tip voor de volgende x. Bij dat laatste filmpjes zie ik dat je ballen schiet in een straatje van pak en beet 3 m breed. 99% gaat goed maar als ie een x naar beneden komt of hij knald op 4meter hoogte is het gewoon gebeurd. Is niet om te zeiken ofzo maar wou het ff zeggen.

Heel goed gezegt ! Dit was ook het eerste waar ik aan dacht. Veels te gevaarlijk en er sneufelt op een of andere manier ook een raam.
Er staan mensen op max 10 meter dat is echt veels te dichtbij , volgende keer lekker een weiland pakken.
Wel mooie shells , aparte kleur blauw ook.

Wat ik op op youtube al had vermeld, er stond een berg oud vuil. Houd, plastic en glazen ramen van een oude kas (ik woon in een kweker gedeelte). Iemand vond het leuk om dit op te blazen. Beetje jammer want dit willen wij echt niet! We hadden deze straat af gezet maar een aantal mensen wilde toch doorlopen. Ja wat doe je hier aan.....? Iedereen mag staan en gaan waar ze willen. Vorig jaar luisterde ze er wel naar maar dit jaar niet. En ik ben niet van plan op de politie in te huren om ze daar neer te zetten..... ;)

Bedankt voor de films

Volgende keer inderdaad wat meer afstand,
vooral 6inch in een smal straatje

Maar ging goed.
Knal is te horen bij het glas gerinkel.
Dat zijn nou net de gasten die het voor de echte freaks verpesten.
Ben benieuwd hoe de films over 11 maanden eruit zien.
:bye:

Nee oke, het gaat er niet om of je het afzet(wel goed iedergeval) maar ik bedoel het blijft toch een straat. Je weet nooit wat er gebeurd. Zowiezo in zulke kleine straatjes blijft het altijd link. Zag hier bij ons in de straat ook mensen met kleine cake's die gewoon omvielen door de wind. Maarja het is altijd wat he;)

Het is al eerder aangegeven maar ik zou de volgende keer meer de ruimte zoeken.Mocht er iets gebeuren,vindt het dan onverantwoord met deze smalle straat.
In iedergeval bedankt voor de films.

Het is al eerder aangegeven maar ik zou de volgende keer meer de ruimte zoeken.Mocht er iets gebeuren,vindt het dan onverantwoord met deze smalle straat.
In iedergeval bedankt voor de films.

Komt goed de volgende keer. Het is altijd moeilijk om mensen op afstand te houden maar daar gaan we vast wel een oplossing voor bedenken.

Back
Bovenaan