Oud en nieuw 2009/2010

Zie dit topic nu pas, tja geweldige films man, respect!

ps ik denk dat je volgend jaar beter een andere stookplaats kan kiezen, denk dat de blauwpetten met grote ogen meekijken.

wat een top filmpjes ongekent !

maar wat zijn Folcolre's ?? die je hebt gebruikt in je mascleta?

mvg O

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=13665&highlight=Folgore

:wink:

Zie dit topic nu pas, tja geweldige films man, respect!

ps ik denk dat je volgend jaar beter een andere stookplaats kan kiezen, denk dat de blauwpetten met grote ogen meekijken.

Zolang ze maar blijven meekijken is er niks aan de hand :p

En ze stoken hier al wel langer dan alleen dit jaar dus zal wel goed zitten.:wink:

Filmpjes heb ik nu echt geen tijd voor, doe ik wel een keer als ik tijd over heb. Er zijn nu wat andere dingen die meer aandacht nodig hebben.

Verder is de stookplaats gewoon veilig :)

Laat het gissen over de plaatsnaam buiten. Als chocoprins toeschouwers wil dan pm hij wel.
De stilles kijken ook mee! dat moet je niet vergeten!

Ook ik zou graag volgend jaar wat films willen zien in plaats van een verhaal zoals Ghoost!

Lijkt me logisch dat we niet open en bloot gaan vertellen waar wij ond oud en nieuw vieren...

Verder komen er geen filmpjes meer van afgelopen jaar, jullie moeten maar wachten tot aankomend oud en nieuw.. ;)

Denk dat deze wel weer wat aandacht mag hebben, prachtige filmpjes die heel veel geweld meebrengen! :D

Ik weet niet of het bij al je filmpjes zijn, maar ik wou je 10 uur filmpje weer zien alleen je hebt hem op prive gezet..

Jezus, jij moet wel stinkend rijk zijn!
Echt geweldig wat je de lucht in stookt en de manier waarop!
Dit is gewoonweg smullen, lijkt me beter dan seks om zo'n multi caliber rek de lucht in te knallen!

Complimenten ook voor de veiligheid!
Ik ben fan!
Ps: zelfde verzoek als hierboven:)

Jezus, jij moet wel stinkend rijk zijn!
Echt geweldig wat je de lucht in stookt en de manier waarop!
Dit is gewoonweg smullen, lijkt me beter dan seks om zo'n multi caliber rek de lucht in te knallen!

Complimenten ook voor de veiligheid!
Ik ben fan!
Ps: zelfde verzoek als hierboven:)

Zo te zien is dit met een heel dorp. Want hoe kun je zulke bommen schieten naast een kerk? Super dat het hele dorp eraan mee doet en de politie een oogje dichtknijpt. Moeten ze hier ook eens doen!

SCH-TER-ENDE videootjes hoor!

Back
Bovenaan