Oud en nieuw 2009/2010

Profblokken doorlonten XD... woonde jij hier maar op de hoek.

Die droogmolen is geniaal: 0.48 'die heb je vast niet bij Busscher gekocht' :D:D:D

Laatst bewerkt:
Chocoprins wat een top filmpjes gozer. Heb van elk filmpje erg genoten. Mooi spul heb je:wink:
En mijn complimenten voor de veiligheid. Je doet het met veel verantwoording en dat zie ik graag

Ga zo door kerel :)

heren rustig hoor :D
Het is de hele week nog na het weekend :p
Die filmpjes komen er vanzelf wel, als het goed is...misschien is hijwel druk met andere dingen of komt het nu net even niet uit....

Weer een beetje nieuw spul:

Lidu 3 min cake
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weco mixed emotions
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jw 415
+ YouTube Video

Jw 417 + Jw 338
+ YouTube Video

3'' dragon eggs kruiterij + 2.5'' lidu dancing bees + jw428
+ YouTube Video

2.5'' lidu blok mixed crackling coconut
+ YouTube Video

2.5'' kruiterij blok blue peony with mines
+ YouTube Video

plaatsen die hap!
o&N is voorbij dus nu na genieten!
en wat wil je nog meer als heel vwc mee geniet?

zo hé wat een prachtig vuurwerk :D en ook super goeie filmpjes :cool:

die JW415 vind ik echt super vet :D keep up the good work

Verrek, dus de TXB689 100sh. 1,2" Happy Salute is in ons landje gesignaleerd...fijn :D

Gave filmpjes hoor, dank Chocoprins, wat een asovette jaarwisseling dude! Wou dat mijn rekening het aankon! Ga ze tzt nog even rustig bijlangs kijken, ontdek dit topic nu pas (vraag me niet waarom..)

Wees gerust mensen, het komt vanzelf wel online.

Ik weet nog niet of ik alles online ga zetten, want dat is gewoon erg veel werk. Hadden totaal 2,5/3 uur film dus ben er wel druk mee.

Wees gerust mensen, het komt vanzelf wel online.

Ik weet nog niet of ik alles online ga zetten, want dat is gewoon erg veel werk. Hadden totaal 2,5/3 uur film dus ben er wel druk mee.

Je zou ons er wel een heel dik plezier mee doen. Of eventueel misschien een tip, zet het op de site gewoon rustig wanneer je de tijd hebt. Met de site weet je neem ik aan wat ik bedoel:p

Laatst bewerkt:
Jammer maar ik snap het, ik heb tot nu toe erg genoten van je filmpjes!
Hoop zelf dat er nog meer komt, zijn echt om te smullen! :)

Hele film kan nergens in 1 keer online gegooid worden, is allemaal Full HD geflimd dus zijn allemaal vrij grote bestanden, zelfs de korte filmpjes

Ik weet niet precies wat voor een vlinders dit waren, stond wel een spaanse gebruiksaanwijzing op. De tekst die er op stond was iets van Treuno nr. 3 dacht ik en dan XXL. Aantal grammen of fabrikant geen idee.

Wat ik wel weet is dat ze het zeer lekker deden.

Producten die aan de molen hangen:
italiaanse bommen (+/- 10 stuks)
Cobra 6 (+/- 15 stuks)
Atomyc 6 (+/- 15 stuks
Explod's (3 stuks)
BSC 30/10 (+/- 100 stuks)
Folcolre's (+/- 25 stuks)
Fenix nitraten (+/- 250 stuks
Choet nitraten (+/- 50 stuks)
Knalpatronen (+/- 100stuks)
CH500 (2 stuks)

iig een dikke 700 ty-rips ervoor gebruikt
:shocked: leek me ook wel leuk om na te maken, maar dat wordt dan wel een uitgeklede versie tov deze... Dit overschrijdt míjn budget al behoorlijk :bonk:

Back
Bovenaan