Oud en nieuw 2009/2010

Hier alvast een stukje van de finale, dit is helaas door een mobieltje vanaf de verkeerde hoek gefilmd, maar dat is ff niet anders. Dan krijgen jullie iig een idee van hoe en wat.

Wat er in het filmpje voorkomt:
3 x jw 414
3x bs 120
2x sk 1025
1x 100sh 30mm salute blok (in 6 sec leeg)

hierna kwam nog meer shit alleen staat dat niet op dit filmpje. (25x zink 902 + 3" salutes)

movie

Is dat laatste blok niet toevallig de Lidu happy Salute? Zijn namelijk ook 100 salutes en gaat enorm snel. :)

Enorm geweldadige finale iig!!

Is dat laatste blok niet toevallig de Lidu happy Salute? Zijn namelijk ook 100 salutes en gaat enorm snel. :)

Enorm geweldadige finale iig!!

Bij het youtube filmpje staat dat het hier gaat om een triplex blok. Maar er zijn inderdaad vergelijkbare blokken.

Hoe krijg je dat allemaal op 1 dag de lucht in geknald zeg. Alleen al de voorbereiding vooraf...

wehehehehe verdorie zeg! Wat een hele vette filmpjes, het wordt steeds beter volgens mij :D
ben benieuwd naar de rest!

Wooooow, wordt er stil van. Geweldige filmpjes met een geweld aan vuurwerk. Wacht met spanning je volgende fimpjes af.

Tje je mag alles vragen, maar ga geen bedragen noemen. Als alle filmpjes online staan mag je het wel optellen :)

Nog een snelle foto van de waslijn, hier was hij nog niet klaar. Filmpje ervan komt ook zsm.

290yb7s.jpg

Echt geweldige filmpjes met geweldig vuurwerk. Wanneer kunnen we de volgende update verwachten? :)

Je ziet trouwens als je in het midden op de foto kijkt maar dan een beetje naar rechts en een beetje naar onderen blauwe vlinders (?) hangen, kun je toelichten wat dit voor vlinders zijn, aantal grammen, land van herkomst ed.? :)

Ik weet niet precies wat voor een vlinders dit waren, stond wel een spaanse gebruiksaanwijzing op. De tekst die er op stond was iets van Treuno nr. 3 dacht ik en dan XXL. Aantal grammen of fabrikant geen idee.

Wat ik wel weet is dat ze het zeer lekker deden.

Producten die aan de molen hangen:
italiaanse bommen (+/- 10 stuks)
Cobra 6 (+/- 15 stuks)
Atomyc 6 (+/- 15 stuks
Explod's (3 stuks)
BSC 30/10 (+/- 100 stuks)
Folcolre's (+/- 25 stuks)
Fenix nitraten (+/- 250 stuks
Choet nitraten (+/- 50 stuks)
Knalpatronen (+/- 100stuks)
CH500 (2 stuks)

iig een dikke 700 ty-rips ervoor gebruikt

Echt super vette foto's man!
Gewoon echt wow!

Is het misschien geen idee om een dvd te maken? Want als je zo veel beeld materiaal?

In ieder geval héél erg bedankt voor dit deel van de filmpjes, kan me ook nog wel de collectie foto van vorige jaar herinneren!

Ik heb de vraag om een dvd al vaker gekregen. Ik heb eigelijk helemaal geen zin en tijd om daar energie in te steken. Je kan de filmpjes online bekijken en dat lijkt me eigelijk al wel voldoende.

Back
Bovenaan