[Osnabrück] ToschPyro 8-11-2014

Op het Duitse forum alleen maar positieve reacties.
Zelfs van Voreiffelrambo, die toch wel het nodige gezien heeft.
Onbegrijpelijk....

Nou ja, er staat nu één minder positieve reactie :D

Demo met de losse producten was toch wel te verwachten dat dit zo lang zou duren?
Zeker als je al vaker bent geweest. Het is ieder jaar zo, stuk voor stuk, met de nodige pauze ertussen. Inderdaad mag het wel wat vlotter, maar ach...

Eindshow aanfluiting gaat mij te ver, al had ik er stiekem inderdaad ook wel iets meer van verwacht. Vooral doordat het de afgelopen jaren iedere keer juist beter en beter werd, en inderdaad nu p.p. zelfs 5 euro werd betaald. Het was wel geinig als 'showtje', maar helaas geen gekke toffe dingen geschoten, da's zonde.

Pfff... Wat een aanfluiting dit jaar zeg!
Thomas was zelf "halb krank", klonk inderdaad een beetje stoned, maar het programma was helaas niet veel beter.
Als er entree betaald moet worden prima, maar zet daar dan een goeie show tegenover.
Dit was de slechtste eindshow die ik ooit van hem heb gezien, en ik heb er maar weinig gemist...
Ik vond het echt belachelijk, en dat zal ik hem nog wel laten weten ook!

Ook de demo was niet best.
Uiteraard duurde het bij iedere cake weer een eeuwigheid voordat ie eenmaal afging, maar dat zijn we inmiddels gewend.
Behalve de potjes die al 11 jaar iedere keer weer geschoten worden kwam er ook een groot deel van de Geisha-lijn voorbij. Waarom uitgerekend die dan weer "doppelt geschossen" moeten worden is mij een raadsel. Maar zelfs dan nog vond ik ze, op een enkele uitzondering na (Werwolf, Scar, Venom Box, Lucifer) nogal teleurstellend.

De conclusie is dat het volgend jaar echt een stuk beter moet, anders ga ik niet meer.
En dat is jammer, want ik ging hier altijd graag heen!

Ik zou zeggen gewoon lekker niet meer heen gaan als je zo negatief bent. En die geisha lijn is dubbel geschoten omdat het er anders helemaal niet meer uit zag. Zelf de weco/jorge budget potjes waren beter dan deze rommel. De finale was korter maar wel intenser. Ik ben blij dat er nog een pro finale is. Het is ten slotte een producten demo, laten we dat voorop stellen. Ik ga volgend jaar ook gewoon weer heen voor de gezelligheid.

Ik heb het gezellig gehad.
Lekkere bratwurst pommes deet het ook primma.
Weizener genoeg...hips.
Was allemaal gezellig.:wink:

Er was vuurwerk.
En er zaten ghost shells tussen (toch mijn favorite)
Dus snap dat geklaag niet.
Ik dank omdat wij Hollanders te gierig zijn om 5euro te betallen dat het daarom tegen viel.
Maar voor 5euries heb ik een leuke gezellige vuurwerk avond gehad!.
Ik ga volgendjaar gewoon weer.
Zolang er bratwurst and weizener is ben ik van de partij.
Een tip.. Zet het bier wat kouder de volgende keer.
Hij was wat lauw.

Ach precies. Tuulk kan het altijd allemaal beter, maar dit was gewoon weer een gezellig avondje.
Laat ze in NL eerst maar eens een fatsoenlijke show bij een demo geven...

Om hier even op terug te komen, het viel mij tegen, omdat ik hier onderhand al 5 jaar kom. Dan heb je toch vergelijkingsmateriaal, misschien wordt ik wel te kritisch. En ik denk niet dat wij te gierig zijn om 5 euro te betalen, ik verwacht niet een enorme show, maar had misschien iets meer speciaal materiaal verwacht / single shots.

Back
Bovenaan