[Osnabrück] ToschPyro 8-11-2014

Ik heb ook een top avond gehad. De braadworsten en broodjes vlees met zuurkool smaakten weer lekker.

Super avond gehad met een mooie prof finale. En het kost niets!

Hierbij de finale ik heb gefilmd.

Ik heb ookeen top avond gehad.
Mocht de finale wat minder zijn dan voorgaande jaren...
De demo finale was juist flink uitbundig.
Maar goed ik denk dat er maar wijnig consumenten demos beter zijn.
Curry wurst mit pommes was weer heerlijk.
Bier smaakte goed.
Het vuurwerk was mooi.
De avond koud en helder..
Wat wil een liefhebber nog meer???
Ik vond het genieten!!

Ik heb ook een top avond gehad. De braadworsten en broodjes vlees met zuurkool smaakten weer lekker.

Super avond gehad met een mooie prof finale. En het kost niets!

Hierbij de finale ik heb gefilmd.

Mooie video!

Laatst bewerkt:
Het word elk jaar minder daar .. dit was voor mij de laatste keer dat ik geweest ben ... zware tegenvaller helaas ..

Het word elk jaar minder daar .. dit was voor mij de laatste keer dat ik geweest ben ... zware tegenvaller helaas ..

Vroegah bij het voetbalveld dat blijven sowieso de beste shows van hem vind ik persoonlijk.
Maar het is nog steeds de moeite waard vind ik blijft een goede dreunshow.

Een top avondje gehad daar we hebben ons zeer vermaakt.
Bedankt Gerco voor de gezelligheid. Wat blijven de bombenrohrs van Diamond goede dingen jammer dat ze in 2017 eruit gaan.

ja top tijden waren dat kwintos,uren in de kou staan want de consumenten demo duurde toen wel even.
maar de finale maakte alles goed! ben de laatste 2 jaren niet meer geweest.
jammer dat het elk jaar iets minder aan het worden is.

Haha ja was toen zeer koud op de terugweg moesten we nog even onder een hekje door.
Geloof mij met die kou is bukken moeilijk en laat staan weer overeind komen daarna.:D

Let op dit jaar 5 euro entree kosten, niet dat mij dat wat uitmaakt. Dan weet u dat alvast en komt u niet voor verrassingen te staan.

veel lesli en vuurwerkmania producten schieten ze dit jaar.
misschien is dat al ergens genoemd, maar ik typ het even snel onder werktijd.

Aanwezig dit jaar. Zie wel op tegen de hele lange demo, maar wel benieuwd naar de eindshow

Helaas geen vervoer kunnen regelen, maar ik wil iedereen die gaat heel veel plezier toewensen.
Ben er zelf in 2013 geweest en dat was zwaar genieten daar :wink:

Boemmmmmmmm

Ben benieuwd naar jullie films

Pfff... Wat een aanfluiting dit jaar zeg!
Thomas was zelf "halb krank", klonk inderdaad een beetje stoned, maar het programma was helaas niet veel beter.
Als er entree betaald moet worden prima, maar zet daar dan een goeie show tegenover.
Dit was de slechtste eindshow die ik ooit van hem heb gezien, en ik heb er maar weinig gemist...
Ik vond het echt belachelijk, en dat zal ik hem nog wel laten weten ook!

Ook de demo was niet best.
Uiteraard duurde het bij iedere cake weer een eeuwigheid voordat ie eenmaal afging, maar dat zijn we inmiddels gewend.
Behalve de potjes die al 11 jaar iedere keer weer geschoten worden kwam er ook een groot deel van de Geisha-lijn voorbij. Waarom uitgerekend die dan weer "doppelt geschossen" moeten worden is mij een raadsel. Maar zelfs dan nog vond ik ze, op een enkele uitzondering na (Werwolf, Scar, Venom Box, Lucifer) nogal teleurstellend.

De conclusie is dat het volgend jaar echt een stuk beter moet, anders ga ik niet meer.
En dat is jammer, want ik ging hier altijd graag heen!

Ik sluit me volledig aan bij Cass, was een aanfluiting dit jaar. Had ook iets meer verwacht van de eindshow, mede omdat we nu entree moesten betalen (niet dat het dat veel was). Eerder werden er nog wel eens steppers / italiaanse speeltjes gebruikt. Nu moesten we het chinese bommen.

Back
Bovenaan