Osiris [Ass.] [Uitloop]

Beja

VWC lid
Artikelnummer: 1849
Artikelnaam: Osiris
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2953,6 gram
Aantal Schoten: 212
Effectomschrijving: I: Red glittering tail up burst red glittering, brocade palm with blue tail, red dahlia with silver glitter with red glittering tail.
II: Purple tail to wave willow with purple, blue tail to blue with red blinks, purple tail to purple palm with silver blinks, red tail to bloody red with green blinks, red tail to wave willow with red blinks.
III: Sea blue with lemon with red glittering with blue tail, silver spinner up burst color glittering, spider king with red tail.
IV: Silver tail up burst silver glittering, green glittering tail to gold palm with green glittering, red glittering tail to spider king.
V: Silver blink tail to silverblinks with 2 color willow, silver blinking tails to 2 color willow with blue red and green blink, silver blink tail to 2 color willow crackling.
VI: Brocade pine with purple glittering with read tail brocade mine to gold glittering leaves with red tail siver crackling willow with silver crackling willow tail.

Tijdsduur: 201 seconden
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: 199,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

1439.1440683819.png

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik lees op vuurwerkexpert.nl 2954 gram op de 2e regel, het zal dus wel een 3 kilo box zijn

er is dus hoop

helaas is de site ook erg onduidelijk.
eerste regel is 1954 en de tweede staat 2954..

ik hoop op regel 2.

Filmpje ziet er heel goed uit, ik ben benieuwd naar de prijs. Puntje van kritiek is de finale.

Broekhof valt me in tegenstelling tot vorige jaar niet tegen!

Ziet er in mijn ogen mooi uit op film, alleen jammer dat ze per 2 worden geschoten waardoor je geen goed beeld hebt wat 1 zo'n pakket doet.

De prijs lijkt me behoorlijk netjes en al helemaal voor broekhoff begrippen. Aangezien je 33,30 per cake betaald en dan nog 4 prachtige waaiers er bij.

Zo te zien begint broekhoff het te begrijpen.

Volgens mij is dit er 1.

Wat een prachtige box is dit! Hier steel je de show wel mee om 0:00 :D

Bedankt!!

Dit is inderdaad 1 pakket en om eerlijk te zijn ben ik aangenaam verrast! Ik denk wel dat ik zelf persoonlijk een andere afschiet volgorde zou kiezen.

Filmpje nog eens een paar keer bekeken! Als doorlontbox zeker een mooie assorti vuurwerk met verscheidene schietrichtingen, maar ook zeker mooi om los te schieten!

Vooral het einde, JAMMIE. Die cake wil ik hebben. Mooi pakket, jammer dat ik dit jaar niet zoveel heb als verleden jaar, anders was t zeker even n koopje waard.

Dit is nou echt een box naar mijn hart. Gevulde luchten met kruipend goud, mooie blinkers, subtiele crackling en zowel I-, V-, als W-shape. Tempo is precies goed en totale tijdsduur is ook goed. Prachtig!

Met 30% korting zou ik hem direct kopen samen met de Hardstyle box een mooie show om te geven. Kijken of deze dus ergens goedkoop te vinden is.

Zijn kleine broertje de: Wild fire Box is ook niet slecht!, maar deze is wel echt wel beter!!

Dit zijn mooie producten om te overwegen, zowel voor de freak als de liefhebber! Complimenten naar Broekhoff!

Edit:
Zelf zou ik ook voor een andere volgorde kiezen:
1: Cake 4 - I-shape
2: Cake 1 - I-shape
3: Cake 5 - V-Shape
4: Cake 2 - W-Shape
5: Cake 3 - Z-Shape
6: Cake 6 - Fan-Shape

Dit jaar zal ik deze niet nemen, maar volgend jaar wel in overweging nemen. Hopelijk na een straat film ervan.

Gr.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan