Vuurwerk7kamp in Rotterdam/Capelle aan den IJssel. Heb hem net BesteldWaar kan ik hem vinden met 21% gratis vuurwerk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vuurwerk7kamp in Rotterdam/Capelle aan den IJssel. Heb hem net BesteldWaar kan ik hem vinden met 21% gratis vuurwerk?
Dit bakkie trekt me al jaren maar nog nooit gehad....maar sta je daar in je eentje stoken om 00 uurVideo van de blonde baas die vanaf de 3e verdieping de boel aan het filmen was.
Geen superkwaliteit film maar wel een goede indruk van dit compacte 20mm bakkie bij een dikke windkracht 4...
Blij dat ik hem ook heb. Zeker voor die 39,95 en nog eens 20 procent gratis vuurwerk.Wat een prachtige bak!!!! De salutes dreunen ook lekker hard! Was echt verrast. Zou er zo meer van meenemen.
Top bakje dit hoor. In outlet volgens mij voor 25 euro zien staan. Jammer genoeg niet besteldWat een prachtige bak!!!! De salutes dreunen ook lekker hard! Was echt verrast. Zou er zo meer van meenemen.