• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Thumping Thunder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Thumping Thunder
Artikelnummer: Z46
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 20 stuks
Kartoninhoud: 50/20
Effectomschrijving: Knal
Prijs: 10,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eens een goede knaller geweest, maar tegenwoordig waardeloze rommel. Afrader! Neem bijvoorbeeld Chooêt bangers in plaats daarvan, hardere knal voor hetzelfde geld, en ook een langer lont.

Als je dan toch in Baarle bent, laten liggen deze troep. Echt een zachte knal voor relatief veel geld. Een afrader.

Ik neem er gewoon elk jaar een pakje van mee, is gewoon traditie. Slecht of niet, ik wil altijd tt's. Voor de missende vlam heb ik altijd wel een oplossing (romeinse kaarsen)

ik heb ook elk jaar tt vind ze helemaal niet zo slecht.. dr zijn gewoon betere knallers op de markt gekomen.. blijft idd traditie!

Vond die thumping thunder met Rode crepe erg goed, die werden in 2007 nog bij wapenhandel verkocht ze hadden een goede 1,95 gram flash aan boord... Maar deze Thumping Thunders met goene crepe vind ik maar niks

Ik zag ook bij sommige op filmpjes op youtube dat die met Roze/Roodachtigpaarse crepe hadden zijn die ook van Original?
Of van een ander merk?

dit jaar zijn de tt's van original fireworks erg slecht ik heb ze gehoord en ze knallen netzo hard als een tweede klas nitraat dus je kan beter chooet bangers nemen ofzo

echt slechte troep!
de lontjes zijn veelste kort en zitten helemaal verscholen achter het crepe papiertje.
knalt best zacht en is duur voor die knal.
ik koop ze nooit meer!

Ik heb ze voor 7 euro gekocht.Alleen de crepe is roze.Knal vind ik ook erg tegenvallen.

ik kocht ook 4 slof thumping thunders roze crepe voor 10 euro per slof ik dacht dat dt de nitraten waren van 1.95 gram maar toen las ik later op het achterkant van het doosje dat ze maar 1.6 gram zijn ik dacht dat 1.6 gram altijd groen crepe was maar je hebt 1.6 dus ook in roze crepe ik vind ze echt slecht knallen zoals iemand al eerder zij de lont is erg klein en zi helemaal verstopt in het crepe:(

In een woord bagger:frusty:. Lijkt wel of ze met het jaar slechter worden. Ik neem ze elk jaar mee uit traditie maar dat is bij deze opgehouden, ze knallen gewoon in tweeën zodat je een hele stop tegen je voorhoofd krijgt ipv kleine stukjes. Knal is echt bagger, de corsair kwam er hoorbaar bovenuit. Hier en daar zat er een uitzondering bij die wel redelijk knalde, maar dat maakt het ook niet goed:angry:

Ik had dan waarschijnlijk een goed pakje want ik vond ze echt erg goed knallen, niet harder dan de Choeêt banger maar toch..

gewoonweg rommel geworden had er een paar gekregen en het waren net flash rotjes!

Ze zullen spoedig weer binnenkomen. Er is aan gesleuteld, en we hopen dat deze zijn weer in ere hersteld is.
Het zijn wel de meest bekende en er zijn tegenwoordig wel 15 verschillende.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan