• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] The Mammoth Z150

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, maar komt zeker wel in de buurt! Ik zelf zou liever voor de supero dan gaan. Want die kost 9 euro per 10, en deze uit mijn hoofd 8 euro. Die 1 euro verschil maakt dan verder niks uit, want je krijgt er ook hardere knallers voor terug.

Nee, maar komt zeker wel in de buurt! Ik zelf zou liever voor de supero dan gaan. Want die kost 9 euro per 10, en deze uit mijn hoofd 8 euro. Die 1 euro verschil maakt dan verder niks uit, want je krijgt er ook hardere knallers voor terug.

Bij mij gaat het juist de andere kant op. Ik denk; 'Het verschil in knal is minimaal, dus waarom niet die ene euro uitsparen?'. Over de mammoth zelf; Een echte topper! :) Knalt goed hard met een lekkere dreun, het mooiste aan de knaller is de afwerking. Het label vind ik ook erg mooi en er wordt geen gebruik gemaakt van een harde stop :)

Minimaal is wel te klein ingeschat, het verschil is wel duidelijk te horen. En de supero heeft meer druk.

Maar beide knallers geven een lekkere dreun en beide hebben veel druk, maar de supero is toch wel 'het grotere broertje' ervan, om het zo maar even te zeggen.

Het verschil is niet zo heel veel, maar toch duidelijk te merken.

Laatst getest, ( was de eerte knal van t dorp) de hele straat liep leeg. Wát een knal. persoonlijk gezien doet ie niet veel onder voor de Supero.

Kan iemand hem vergelijken met Chooet Banger a.u.b?
Ik vind het namelijk best wel duur, als het op een nitraat lijkt :p
Hoop dat iemand me helpt (A)

Kan iemand hem vergelijken met Chooet Banger a.u.b?
Ik vind het namelijk best wel duur, als het op een nitraat lijkt :p
Hoop dat iemand me helpt (A)

daar staat een filmpje van op youtube, maar ik kan je vertellen dat deze echt veel harder gaat. dat kon je ook duidelijk horen op het filmpje
en voor een nitraat is het wel duur ja. maar je moet hem eigenlijk bij de special knallers indelen vind ik, ik weet dat het wel een nitraat is maar wel een echt speciale naar mijn mening. dus voor die prijs neem ik ook 2a3pakken hoor

@ Sisser, toppers zijn het zeker! Gewoon een feit.

Wat deed de mammoth je trouwens aan de ricasa trueno denken? De knal, het uiterlijk of..?:p

Mij doet ie eerlijk gezegt niet aan de trueno ricasa denken, omdat ie het kwa knal niet bij de no3/no4 haalt. En kwa uiterlijk, alleen het spaanse idee een beetje.

Ik heb de mamoth vergeleken met verschillende `zgn hardste knallers` die in bels te koop zijn,het kan aan mijn oren liggen ,maar deze doet nergens voor onder.

Je kan hier veel van verwachten want dit is gewoon een top knaller! Vergeleken met het knalvuurwerk wat 2 jaar terug in belgie te koop was doet deze je nog versteld staan:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan