[Original Fireworks] Hindoe 3000

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Hindoe 3000
Artikelnummer: Z15
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: 4/1
Effectomschrijving: Hindoerol van 3000 schoten.
Prijs: € 29,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Schitterende rol, 29euro is niets voor deze hindoe rol. Goed kabaal, mooie lichtflitsen. Topper voor een klein budget.

Laatst bewerkt:
Is dubbelgelaagd en van Hong Deng Long, tempo is snel knallen zijn hard.

Filmpje van de nieuwste versie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Filmpje van jou rol hierboven dubbelgelaagd?

is er erg lange rol dan terwijl die dubbel zou moeten liggen.

gr

Klopt allebij dubbel gelaagd, de oude versie van de 3000 niet maar sins kort wel zoals sisser zegt.

Er is ook een duidelijk verschil te merken met de hindoe 3000 van vorig jaar. Gelukkig is dit verschil er ook, want deze is naar mijn mening duidelijk beter door het tempo.

Wat een topper was deze mat, het tempo lag veel hoger als vorig jaar, waardoor het echt één van de beste matten is geworden. Klein minpuntje is dat de eindbom harder mag.

Dus als ik het goed begrijp is deze rol dus nu ook dubbel gelaagd? En waar kan je deze het beste kopen?

ja okej maar deze zijn toch ook te koop bij Alpeco? En wat zouden jullie doen een paar hindoe rollen of de connecter een 100k van Alpeco in 4 delen met dus ook 4 maal eindbom?

ja okej maar deze zijn toch ook te koop bij Alpeco? En wat zouden jullie doen een paar hindoe rollen of de connecter een 100k van Alpeco in 4 delen met dus ook 4 maal eindbom?

Ze staan niet meer op de website bij Alpeco, maar ik zou zowieso gaan voor 4 hindoerollen en ook die hebben een eindbom.

Kolere Jim, wat een tempo en wat een geweld heeft die mat, heb je enig idee wat de prijs van die rol is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan