[Original Fireworks] B509 Mascleta (120 meter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
overbuurman had er eentje, jesus wat een geweld!:shocked:

voor het eerst zon dergelijk stuk vuurwerk gezien, man het is echt net oorlog in zon smalle straat.

uiteindelijk een stukje van 2 meter was niet afgegaan en vond nog 1 losse vlinder, alles op het vuur gegooid zodat er niet mee geklooid ken worden in de ochtend.

nadeel vond ik wel dat de resten nog heel lang na blijft gloeien, niet echt fijn als je nog een 100.000 moet uitrollen op dezelfde plek...:wink:

echt een topper van een mat! en hij kwam totaal als een verassing dit jaar. zeker gaaf!

Wat een machtig mooi geweldig stuk vuurwerk. Ik heb deze ook voor het eerst live mogen mee maken een paar uur geleden.. Man man man wat een spektakel! :D

Ik had er zelf eentje. Het uitleggen duurt langer dan de hele ontbranding duurt. Maar goed, wat een vet apparaat. Volgend jaar maar weer eentje halen.

Off topic: waarom moeten mensen met de auto om 0:15 gaan rondrijden? Die malloot reed bijna over mijn mascleta :(

tja hij lijkt duur maar ik vind t nog wel meevallen. Leg iedere maand een bepaald bedrag aan de kant. Dit jaar word t iedere maand maar een paar € meer dan kan ik deze volgende keer zeker erbij doen.
Ik wil m hebben!!!!!

Heb dit jaar elke keer naast de pot gepist, steeds uitverkocht.
Dit jaar opnieuw proberen, want wat een meesterlijke mat is dit.
Filmpje van good old Sisser

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Hij is duur, maar wel heel verslavend! Wat is DIT een gave mat, zeg!
Iedereen was onder de indruk. Wel was het zo dat de mijne halverwege uitklapte. Moet iets met vocht geweest zijn, denk ik. Het weer aansteken is dan altijd een klusje waar ik tegenop zie, maar ik heb gelukkig altijd wat visco op zak met oudjaar, dus lukte dat vrij snel.

Volgend jaar beslist weer! :bye:

Wat ik niet begrijp is waarom ze niet meer van deze topmat in slaan, zodat hij het hele jaar te koop is voor iedereen.

Wat ik niet begrijp is waarom ze niet meer van deze topmat in slaan, zodat hij het hele jaar te koop is voor iedereen.

Er valt bijna niet tegen in te kopen!! Veel is nu uitverkocht en voor een aantal producten gold dat zelfs al voor O&N. Denk maar eens aan de Warrior Collection. Inkopen is een vak en een kwestie van vraag en aanbod, maar is en blijft vooral ook onvoorspelbaar!

Helaas had ik enkele van deze matten,3 ervan gingen uit.
de eerste stopte ermee na de 3de knal en de andere 2 halverwege.
Het is een supermat maar vind het jammer voor veel geld als ze dan ook nog haperen of deels afgaan.
Ik vind dat deze ook zoals de 100k uitvoerig getest moeten worden om teleurstelling te voorkomen,heb nu 450 euro voor 3 matten betaald die niet fatsoenlijk zijn afgegaan,jammer.

Helaas had ik enkele van deze matten,3 ervan gingen uit.
de eerste stopte ermee na de 3de knal en de andere 2 halverwege.
Het is een supermat maar vind het jammer voor veel geld als ze dan ook nog haperen of deels afgaan.
Ik vind dat deze ook zoals de 100k uitvoerig getest moeten worden om teleurstelling te voorkomen,heb nu 450 euro voor 3 matten betaald die niet fatsoenlijk zijn afgegaan,jammer.

Het blijft handwerk om te maken he..

Mooi spul blijft dit toch. Ik zit er aan te denken om er dit jaar ook eentje te gaan halen, alleen vraag ik me wel af hoe je dit veilig in de straat kan afsteken :P En dan bedoel ik dat mensen wel moeten weten dat dit een uber lang ding is, en dat het niet prettig is er dicht op te staan :P Hoe doen jullie dat?

ik heb tegenover mijn huis een aantal bomen staan,daar span ik 120 meter dunne ijzerdraad tussen ( 5 euro bij boerenbond) en hang hem daar met tyrewraps aan op.
Deze tyrewraps moeten wel los hangen anders heb je kans dat hij stopt.
Dan aansteken die hap,hopen dat hij goed loopt

Mooi spul blijft dit toch. Ik zit er aan te denken om er dit jaar ook eentje te gaan halen, alleen vraag ik me wel af hoe je dit veilig in de straat kan afsteken :P En dan bedoel ik dat mensen wel moeten weten dat dit een uber lang ding is, en dat het niet prettig is er dicht op te staan :P Hoe doen jullie dat?

In sommige filmpjes zie je dat mensen hem ophangen, of ergens overheen hangen.

eigenlijk moet ik deze mat in 2011 toch ook wel weten te bemachtigen, wat een geweldige mat zeg:O Hij komt perfect naar voren op het filmpje van sisser:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan