[Original Fireworks] 100.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar zijn de hardere klappen die er tussendoor horen te zitten? ik vind deze nogal monotoom.
In het verleden waren de dikkere knallers gewoon hetzelfde als de kleine, alleen waren deze met extra papier gewikkeld...als je deze uit elkaar haalde kwam je dus de kleine knaller tegen....extra verpakt zeg maar! en dat hoort juist niet in een mat.

Die grote knallers zijn zover ik me kan herrineren harder dan de kleine, en zit er meer flash in. De grote knallers zijn dof, en de kleine zijn fel.

Kwa hardheid zit er ook niet zo verschrikkelijk veel verschil in een horse brand of een Original Fireworks mat... Mooie filmpjes trouwens! Ik had zelf ook maar 2 filmpjes moeten maken bedenk ik me nu... Maar goed maybe dit jaar dan?

Ik wil dit jaar wel weer een paar 100k klappers hebben :) Dat kun je beter hebben dan van die lauwe legale sierpotjes die iedereen wel in de straat af steekt.

De original mat (versie pizzadoos) was afgelopen jaar wel inorde.

Al blijf ik zeggen dat het eigenlijk allemaal meuk is, de matten van vroeger komen helaas niet meer terug. Wat zou het me geweldig lijken als original de kwaliteit van vroegaaaaahhhhh terugbrengt, HELAAS doet men dit al een paar jaar niet. Consument koopt toch wel....

Iedereen die ooit een goede rol (bijvoorbeeld van bex) heeft meegemaakt weet dat de kwaliteit veel beter kan.

Gr

kwalitijd kan veel beter 200mm
maar helaas moeten we het doen met wat we voorgeschoteld krijgen.
moet zeggen dat dit dan geen slechte rol is!
maar idd de 100ks van een jaar of 10 geleden waren wel een stuk beter!
maar het kan altijd slechter denk aan de nl rol:D

Ja dat zeker. Ik vind de 100k van Original wel 1van de beste van belgien. Wat ik het jammere vind aan de rollen van tegenwoordig is dat de zware dreunen van zo'n rol bijna niet meer te horen zijn met name de eindbom.

Laatst bewerkt:
Vergeet niet dat de 100K's van vroeger bijna meer als het dubbele aan flash bevatte!
Ik meen me te herinneren dat er in een goede rol tussen de 1400 en 1500 gram flash zat en met de driedelige rollen van original kan het dus max 3 x 250 gram zijn!!!

Zijn zeer makkelijk te verbinden zodra de rol nog opgerold is, gewoon een knoopje erin leggen. Maakt helemaal niet uit hoe je het doet als de verbindingen maar aan elkaar vast zitten. Kind kan de was doen.

Er is een nieuwe verzie dubbel gelaagd 2 Oktober gestookt tijdens de stook avond in Olen en die was echt niet mis heerlijk doorlopend tempo en zeer goede eind bom echt een aanrader niet normaal heerlijk weer eentje der bij voor de matten freak onder ons!

Ik werd 2 okt. ook blij verrast door deze nieuwe versie die toch weer beter is dan de voorgaande die ook al goed presteerde.

De afgelopen versie was ik niet over te spreken. Knalde zich zelf paar keer uit, tempo was laag en de knallen waren te schel!

Vorige week deze rol live in aktie gezien en kan niet anders zeggen dat dit echt een top rol is.
Zelfs op een open vlakte knalt de rol echthard, tempo is zeer goed niet te snel maar ook niet te langzaam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan