Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eeuwig zonde. Vorig jaar mijn favoriete product. Lesli ook altijd met hun rare praktijken
Stja..lesli he. Weet je te vaak weer goed teleur te stellen. Nooit vooraf eerlijk zijn, product niet renamen. Onbetrouwbaar en misschien geldt dat wel voor meer in de branche. Terwijl je op langere termijn wint door eerlijk te zijn. Ik koop gewoon geen Lesli meer, ook niet onder andere namen. Vanwege teveel van dit soort verrassingen.
Begrijp ook niet dat ze een fontein gooien als rotjes inderdaad. Al denk ik niet dat ze dan wel fatsoenlijk presteren.Ik weet niet of het mensen is opgevallen dat die twee gasten het ook nog eens op z'n kop afsteken?. Des te minder het blijft slecht s je de oude batch gewend ben.
Ik vind het alleen wel wat overdreven om na 1 filmpje, van waarschijnlijk 4 ORC's uit 1 los doosje dat net uit een container is gelost, meteen helemaal het artikel af te branden. Het is pas oktober dus het artikel heeft nog even om te drogen. Daarnaast kun je toch niet o.b.v. 1 pakje zo keihard een oordeel vellen? Gelukkig is het nog lang geen december en komen er vast nog meer filmpjes.
Ik lees wel vaker dat er geroepen wordt dat een artikel gemakshalve zomaar even wordt aangepast, kruitgewicht wordt verlaagd, de kooi opeens wordt weggelaten, enz. Dat kan niet zonder aanpassing van de officiële certificering op basis waarvan het CE voor dat artikel is verkregen. In dat geval moet je een nieuw CE-traject opstarten en dat kost klauwen met geld. Daarom wordt dat alleen in zeer uitzonderlijke gevallen gedaan want het is veel te duur om te doen.
Ik weet niet of het mensen is opgevallen dat die twee gasten het ook nog eens op z'n kop afsteken?. Des te minder het blijft slecht als je de oude batch gewend bent.
Lijkt bij die nieuwe versie wel een folie overheen te zitten?
Echt schandalig slecht…