Opgelet!

Bram95

VWC lid
Zoals de titel het al zegt wees opgelet! De Politie is qua vuurwerkcontroles terug gegaan op de oude manier nl. kentekens noteren.:frusty: Vrienden,familie en "kenissen"
hebben het al gemerkt. Ze werden opgewacht thuis door de politie. Ze hebben de boetes aardig opgeschroevt richting de duizenden euro's. Dus wees opgelet je kan altijd mazzel hebben maar soms heb je pech.... met als gevolg een boete van rond de €1000,-. :cry:

Je hebt kans dat ze alleen voor de big fish gaan maar je weet maar nooit!

Inderdaad dat ze de controles verminderen wil niet zeggen dat er helemaal geen controles meer gedaan worden.
Dat is het risico wat je neemt als je naar belgie gaat.

Wij hebben vorig jaar al te horen gekregen dat het alleen verminderd werd, maar gestopt zijn ze nooit. :wink:

Idd er werdt geminderd maar de locale politie korpsen gingen nog wel degelijk door. Echter de VBV (Vliegende brigade Vuurwerk) ging achter de echte handelaren aan en stopte met grens controles :)

Ja ze zijn begonnen! Er zijn meerdere mensen opgepakt in Baarle-Nassau. OV-controles, met de motor alles doen ze. Maar het is waarschijnlijk niet het VBV. Naar verhalen goed te lezen betreft het vooral de plaatselijke Politie korpsen. Mensen die binnekort of later gaan geef ik de tip: Pas heel goed op.
Aankomende Vuurwerktoeriste (zoals de cops het zeggen:p) Pas op, en veel geluk en desnoods sterkte als je gepakt wordt.

Laatst bewerkt:
Ik wil aanstaande zondag graag gaan?
Ik ga met de trein naar Breda en dan met de bus naar Baarle
Is dat verstandig?
Nog meer tips om niet gepakt te kunnen worden?
Namelijk me eerste tripje Belgie

Ik wil aanstaande zondag graag gaan?
Ik ga met de trein naar Breda en dan met de bus naar Baarle
Is dat verstandig?
Nog meer tips om niet gepakt te kunnen worden?
Namelijk me eerste tripje Belgie

je kunt het beste inderdaad met de trein gaan, geen controles geen last van kentekens, dit is de veiligste manier tot nu toe. Voor de gene die met de auto gaan heb ik één tip: zet je auto nooit pal voor de winkel zet em gewoon een paar straatjes verder en let op of niemand je kenteken noteerd.

gr johnno

Nu wordt het ze in Baarle wel erg makkelijk gemaakt. Het Dorpje wordt immers doo kruist met stukjes belgisch grond gebied. Waardoor ze inprincipe op elke straat hoek. en iedere uitvalsweg rondom Baarle kunnen gaan posten.

Ja valt ook niet op he allemaal jochies van 16-17 met sporttasjes vanuit Baarle. Die controles blijven ze daarom wel doen ja.

idd maar ik ga dus morgen naar loots en dan in het weekend ook weer is het verstandig om gewoon voor de deur neer te zette of wel paar straatjes verder op?

je kunt het beste inderdaad met de trein gaan, geen controles geen last van kentekens, dit is de veiligste manier tot nu toe. Voor de gene die met de auto gaan heb ik één tip: zet je auto nooit pal voor de winkel zet em gewoon een paar straatjes verder en let op of niemand je kenteken noteerd.

gr johnno

Ik heb trouwens wel geleerd dat als je allemaal van die'voorzorgmaatregeltjes' neemt het juist tegenstrijdig gaat werken. Met de trein reizen is niks veiligs aan. Met de auto kun je meer meenemen, je bent sneller weg, je kunt op de heenweg de boel links en rechts observeren. Zo veel mogelijk op de snelweg blijven kan ik als tip geven.

Ik bedoel ook kapelstraat. Loots en zena zitten schuin tegenover elkaar. Aan de lootskant dan nog 100 meter verder zou ik hem neerzetten.

ok bedankt en nu maar hope dat ik geluk heb :)

-off topic-maar goed wat raad jij aan?

Green light cracker 1
8 75gr. pijlen in doos 1
Twilight 1
T-Rex 1
Daytime of night 1
gala stars 2 1
Thunder 28 1
thubder in hewaven 3
messier 3
apollo
uranus
40 S starwar 2
100.000 Mat 1

dit in 1 keer halen of 2 keer?

Haha met die 100K mat word het wel 2 keer denk ik. Ik zou de auto gewoon ervoor zetten als er plek is. Als er uberhaupt plek is in de straat, het staat ook geregeld vol.

Back
Bovenaan