rocco
VWC lid
Ik zou hem zelf niet halen, maar vind hem zo op film best heel goed overkomen. Goede weersomstandigheden maakt dit product gewoon.Parel hoor zo. Dat geluid van die lanceringen tegelijk echt genieten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou hem zelf niet halen, maar vind hem zo op film best heel goed overkomen. Goede weersomstandigheden maakt dit product gewoon.Parel hoor zo. Dat geluid van die lanceringen tegelijk echt genieten

Mooi op film gekregen, hoor! Die cirkels zijn goed te zien!Jaaa we weten nu onderhand wel dat de meeste hem niet zouden kopen/te duur vinden.
Wat een parel was dit, topper van de avond als het gaat om exclusiviteit! Echt genoten, ik zou hem direct weer aanschaffen.
De jouwe loopt wel mooi op volgorde! Maar helemaal eens, ik heb hem ook als zeer uniek ervaren. Boeketten ook echt groot en mooi uitgewerkt.Jaaa we weten nu onderhand wel dat de meeste hem niet zouden kopen/te duur vinden.
Wat een parel was dit, topper van de avond als het gaat om exclusiviteit! Echt genoten, ik zou hem direct weer aanschaffen.
De cirkels zijn mooi zichtbaar. Maar de overige schoten zijn (lijken) erg klein? Uniek product, maar ik denk vooral: is dit het?Jaaa we weten nu onderhand wel dat de meeste hem niet zouden kopen/te duur vinden.
Ik denk groothoek, anders krijg je de ringen er ook niet op. Kijk maar naar mijn video hierboven, die is zonder groothoek. Effecten zijn echt groot.De cirkels zijn mooi zichtbaar. Maar de overige schoten zijn (lijken) erg klein? Uniek product, maar ik denk vooral: is dit het?
Ah, je hebt denk ik gelijk. Op jouw filmpje zien de boeketten er meer dan prima uit.Ik denk groothoek, anders krijg je de ringen er ook niet op. Kijk maar naar mijn video hierboven, die is zonder groothoek. Effecten zijn echt groot.
Klopt, ik had de camera op 0,6 uitgezoomd. Ik stond er vlak naast om het mooiste zicht te hebben.Ik denk groothoek, anders krijg je de ringen er ook niet op. Kijk maar naar mijn video hierboven, die is zonder groothoek. Effecten zijn echt groot.
Voor je hele collectie kun je meerdere keren op en neer vliegen of heel wat kratten komkommer kopen of je meerdere keren laten ontslakken met een slang in je reet. Geef mij maar gewoon een mooie collectie met top producten zoals een Opera House maar ieder z'n ding hè.Uniek ja, maar voor de adviesprijs vlieg je retour naar Malta. Kun je spectaculairder ringen zien...
Moet dit niet geplaatst worden in het grote oliebollen topic?of je meerdere keren laten ontslakken met een slang in je reet.