Opera House *Nieuw 2025*

Op demo's in Nederland zou je gelijk hebben, maar het spul bij Langenberg stond op hooguit 25-30 meter van het publiek, dus het gaf redelijk een beeld van hoe je het in de straat hebt. Met oud en njejw sta je doorgaans op 10, hooguit 15 meter?

Ik vond ook dat we flink dichtbij stonden, afstand van mijn deur naar stooklocatie is ongeveer even ver weg.

Het heeft weinig nut om deze compound te verdedigen. Ook ik heb hem in bestelling staan en ga hem niet annuleren maar op de demo viel hij gewoon zwaar tegen. Mijn verwachtingspatroon was hoger. Laten we hopen dat hij hier in de straat toch positief gaat verrassen.

Het heeft weinig nut om deze compound te verdedigen. Ook ik heb hem in bestelling staan en ga hem niet annuleren maar op de demo viel hij gewoon zwaar tegen. Mijn verwachtingspatroon was hoger. Laten we hopen dat hij hier in de straat toch positief gaat verrassen.

Ja echt.....op deze manier is het een gimmick. Je betaalt heel veel geld voor een nieuw schietpatroon, maar wat er geschoten wordt is zwaar ondermaats. Aan de andere kan is het zelfs met een klein effect wel leuk en als je grotere effecten gebruikt in bredere cirkels heb je zeker als je een redelijk kleine kijkhoek hebt echt wel een erg leuk en nieuwe effect te pakken. Je kunt zelfs denken aan een cirkel met een groot effect middendoor etcetc.

En weer is men verbaasd dat een realtime versie tegenvalt tov een krekelfilmpje?

Leert men het dan nooit?
Ik vond hem niet tegenvallen, hij is toch niet heel anders dan op de krekel film?

Deze bak is gewoon extreem wind gevoelig, de o ring is het unieke aan deze bak en met een beetje wind waait het gewoon weg, denk als je eronder staat dat je dan al heel ander ervaring hebt met goed weer natuurlijk

Back
Bovenaan