Opendag / preview Lesli Zaterdag 29 juni 2013 !!!!!!

Ik wil iedereen van Lesli bedanken voor deze leuke dag. Zeker geen spijt gehad om helemaal uit Vlissingen hier naartoe te gaan.

De presentatie in het begin was leuk waar een verbetering van lesli centraal stond en dit hebben we later ook zeker gezien.

Het bunkerbezoek was ook zeker de moeite waard, zeker omdat ik nog nooit in een bunker geweest was. Het was ook vooral leuk toen gezegd werd dat we allemaal wat kindervuurwerk te pakken. in het begin pakte iedereen een paar dingen. Totdat ineens dozen opengetrokken en toen kwam ook ineens iedereen met dozen naar buiten. Was zeker leuk om te zien.

Daarna de bbq met gelijktijdig het vuurwerkmuseum. Naar de bbq heb ik niet echt gekeken, want had net gegeten, maar het vuurwerkmuseum was erg leuk. Ik wil dan ook zeker de mensen achter het vuurwerkmuseum bedanken voor hetgeen ze voor ons gedaan hebben.

Daarna was de demo. Had hier al heel de avond naar uitgekeken en het was echt super! Een aantal producten gezien die ik echt moet hebben. En dan bedoel ik met name de King cobra. Nog beter als op film. Ook de Kremlin die verwerkt was in de Koersk display box. Wat een pot! Deze moet ik echt hebben dit jaar. Ook nog veel andere leuke producten gezien maar dat is te veel om op te noemen.

Nogmaals wil ik Lesli en de moderators van vuurwerkcrew bedanken voor een super goed georganiseerde avond!

Enig puntje van kritiek, waarom mocht de ene groep bunkerbezoek wel categorie 1 vuurwerk meenemen en de andere groep niet, niet helemaal netjes.

Volgens mij was er sprake van ruis in de communicatie waardoor een van de rondleiders er niet helemaal van op de hoogte was dat jullie mochten plunderen. Maar wees niet bang, de andere groep heeft ook voor jullie geplunderd!

De VuurwerkJunk had het al namens mij gedaan maar nu doe ik het zelf, ik wil Lesli Vuurwerk en Vuurwerkcrew bedanken voor de open dag. Ik heb het erg naar mijn zin gehad en volgens mij was ik niet de enige. Bedankt voor jullie inzet!

PS: Zijn de geruchten waar dat de admins en moderators samples meekregen en de normale leden allen cat 1 vuurwerk? :wink:

Inderdaad een erg vette show in de achtertuin gehad die nacht nog :)

Haha.. nee die geruchten zijn niet waar XD

Enig puntje van kritiek, waarom mocht de ene groep bunkerbezoek wel categorie 1 vuurwerk meenemen en de andere groep niet, niet helemaal netjes.

Had je maar bij de goeie groep moeten zitten steef haha :p haha gekkigheid. Achja ik heb wel wat leuks uit kunnen zoeken.

wees in ieder geval blij dat een importeur dit organiseert, en de gratis barbecue en de zeer toffe demo, daar gaat het toch uiteindelijk om? Dat cat1 kan me dan gestolen worden, tis mooi voor erbij.
Maar om er nou moeilijk over te gaan doen.

Verder nog geen tijd gehad om te reageren. Ondanks dat ik aan de late kant was heb ik mij prima vermaakt op deze demo! Heb echt genoten van de gastvrijheid en een aantal schitterende producten! Lesli vuurwerk bedankt!

@ Morris: Als je zulke foto's schiet, mag zo'n kistje wel wat kosten. Schitterend zeg!

Iedereen bedankt voor het mooie fotomateriaal.

Naast de films van de demo en de finale, heb ik net even het filmpje van het vuurwerkmuseum in elkaar zitten brouwen.

Het is niks bijzonders maar ik had me spiegelreflex op dat moment al niet meer bij me. :frusty:
Uiteindelijk vind ik dit ook wel wat hebben maar jammer van de belichting.

Nogmaals, ik vond het een briljante dag!

Naast de films van de demo en de finale, heb ik net even het filmpje van het vuurwerkmuseum in elkaar zitten brouwen.

Het is niks bijzonders maar ik had me spiegelreflex op dat moment al niet meer bij me. :frusty:

Geweldig gedaan Michel en dankjewel voor het delen !

PS: Zijn de geruchten waar dat de admins en moderators samples meekregen en de normale leden allen cat 1 vuurwerk? :wink:

Ja van elk artikel 1 karton per persoon, damm ik dacht dat dit geheim zou blijven...

Maar om je uit de droom te helpen kan ik je melden dat dit niet het geval is.

Maar dit is wel een geniaal mooi filmpje zeg:)
Goede muziek eronder ook!

Voor diegene die niet gegaan zijn, zoals wij, geeft dit heel wat sfeer...
Wat een tijd heb ik overgeslagen/gemist:)
Dank voor het delen!
Geniet er echt van:)

@ Morris: Als je zulke foto's schiet, mag zo'n kistje wel wat kosten. Schitterend zeg!

Iedereen bedankt voor het mooie fotomateriaal.

... film ...

Heel erg bedankt voor het filmen en monteren van deze prachtige beelden, Michel!
Het was een bijzondere dag en een zeer warme kennismaking tussen VWM en het Lesli vuurwerkmuseum. Zo´n gecombineerde expodag kan dus prima, zo blijkt. Erg fraai dat je dit zo mooi in beeld hebt gebracht.

Dan aan Lesli en VWC;
Namens het voltallig Museumbestuur bedankt voor jullie rol, de gastvrijheid en de uitstekende verzorging van zo'n beetje alles tijdens de open dag. De opgedane verhalen en nieuwe contacten echoen geheid nog een poos door in onze gelederen. We vonden het leuk er te mogen zijn en hebben genoten van ieders aanwezigheid. Het voelde weer een beetje als Tilburg, waar het in 2005 allemaal begon met de eerste expo. Top!

981726_668712616475561_2134802601_o.jpg

Nick

Voor wie nog even wil nagenieten van de Lesli Opendag en voor die er helaas niet bij konden zijn: hierbij een compilatie!

Of bekijk in HD

Heel gaaf filmpje Anaconda.. geeft een mooi beeld van de hele dag!

Verder ook iedereen die filmpjes, foto's etc van deze mooie dag heeft gepost,, heel erg bedankt daarvoor!
Top om te zien dat iedereen het als een geslaagde dag heeft ervaren.

Back
Bovenaan