Ongeluk met een prof blok.

NLsandman

VWC lid
Dit gebeurt er als je met jouw hoofd boven een blok gaat hangen en deze aansteekt, het lijkt er op dat hij het schiet lont heeft aangestoken.

http://nl.youtube.com/watch?v=OtjXLaJ***0

Op de sterretjes hoort de hoofdletter L, kleine letter u en kleine letter l staan.
De code van youtube is stom toeval maar wordt door het forum geblokkeerd.

Laatst bewerkt:
Heb mijn reactie op youtube achtergelaten.

Echt weer van die mensen die denken alles zomaar af te kunnen steken.....Dit kan dus ook gebeuren met shells, en dan was het heel anders afgelopen!:angry:

Holy smoke, hoe kan je zo dom zijn zeg. :frusty:
Desondanks gun ik niemand ernstig letstel en hoop dat hij alleen een waarschuwende tik voor zijn kop heeft gehad.

Sja, dit is dus het gevaar als je zonder verstand van producten als deze het aan wilt steken. Ik kan er eerlijk gezegd niet al te veel mee zitten. Gewoon eigen schuld.

Heb mijn reactie op youtube achtergelaten.

Echt weer van die mensen die denken alles zomaar af te kunnen steken.....Dit kan dus ook gebeuren met shells, en dan was het heel anders afgelopen!:angry:

nee kerel shells afschieten 2 meter voor de deur zoals jij doet op je filmpjes, das ff lekker verantwoordelijk man:)

nee kerel shells afschieten 2 meter voor de deur zoals jij doet op je filmpjes, das ff lekker verantwoordelijk man:)

Volgens mij is dit al de 5de? keer dat ik zeg dat dat niet mijn vuurwerk is?:frusty:

Daarbij zeg ik ook niks over de straat, alleen over de lont niet verlengd is, en dat daardoor ongelukken gebeuren.

Ik vind het erg dom van die kerel om er recht boven te gaan hangen. Ik heb eigelijk geen medelijden met hem. :frusty:

Nou zoiets gun je niemand. Volgens mij hangt hij er ook niet recht boven.
Ik vind het zeer ernstig voor hem omdat hij niks wil mollen en een gelukkig nieuwjaar wil vieren.
hij had alleen wel van te voren de bijsluiter moeten lezen(kreeg me neef er ook bij)

gr

Nou zoiets gun je niemand. Volgens mij hangt hij er ook niet recht boven.
Ik vind het zeer ernstig voor hem omdat hij niks wil mollen en een gelukkig nieuwjaar wil vieren.

Het blok schiet recht omhoog, als je goed kijkt word hij door eentje geschampt, en de andere 2 raken hem vol. Hij hing er dus wel boven, hier moet ik mezelf ook wel eens op betrappen eerlijk gezegd (met consumentenvuurwerk dan), het is iets dat je onbewust doet. Goed opletten dus!

Aan de andere kant steekt de man een prof blok af in een straat, dat vind ik zowiezo niet verantwoord, hier kan hij omstanders flink verworden, en wat blijkt, zichzelf ook.

Dit gebeurt er nou als mensen zonder kennis van zaken, prof blokken aan schaffen om het hardste en mooiste vuurwerk van de straat te willen hebben.

Ik vind het eigenschuld, het is hem inderdaad niet gegunt, maar ergens zie je dit soort dingen wel aankomen.

Misschien lees ik er wel over heen. Maar hoe is het nu met hem? Heeft hij dit ongelukkige moment overleefd? Of ligt hij zwaar gewond in het ziekenhuis.

Het blok schiet fanshaped en dus niet recht omhoog. :wink:
Zo te zien zit hij er op het smalle stuk naast, dat betekent dus dat de buitenste buizen schuin naar hem toe gericht zijn met alle gevolgen van dien.
Ik las trouwens dat het "slechts" met wat brandwonden is geëindigd.

Misschien lees ik er wel over heen. Maar hoe is het nu met hem? Heeft hij dit ongelukkige moment overleefd? Of ligt hij zwaar gewond in het ziekenhuis.

oud en nieuw oud & nieuw nieuwjaar 2009 ongeluk illegaal belgisch vuurwerk klapt in gezicht.
's Herenstraat Maasland. vuurwerk slachtoffer is met brandwonden er vanaf gekomen.

Die andere heeft ook donders veel geluk gehad, de bombette vloog zijn kant op en onplofte voor hem.

Het blok schiet fanshaped en dus niet recht omhoog. :wink:
Zo te zien zit hij er op het smalle stuk naast, dat betekent dus dat de buitenste buizen schuin naar hem toe gericht zijn met alle gevolgen van dien.
Ik las trouwens dat het "slechts" met wat brandwonden is geëindigd.

Ahh, goed gezien :P ik moet nog 2 dagen bijkomen van oud en nieuw dus ben ff niet zo scherp :)

Koop een portfire, (aansteekfakkeltje), op de knietjes op ongeveer een meter afstand gaan zitten en met je portfire met gestrekte arm het lontje aansteken.

Is dat nou zo moeilijk?

Back
Bovenaan