YOYOYO
VWC lid
2 stuks zelfs? manman doet ie ff heIk ook.. dit jaar is hij toch 2x blijven hangen. Ben benieuwd komende jaarwisseling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2 stuks zelfs? manman doet ie ff heIk ook.. dit jaar is hij toch 2x blijven hangen. Ben benieuwd komende jaarwisseling.
12 jaar voor gespaard!2 stuks zelfs? manman doet ie ff he
Waaro?Mazzel 2024 batch gekregen met kooi![]()
Meloria MiddenmeerWaaro?
Lekker man! Genieten!Meloria Middenmeer
Had ik dat geweten heb lang getwijfeld maar niet gedaan woon er om de hoekMeloria Middenmeer
Gewoon even contact opnemen en kijken hoe ze reageren. Eventueel in later stadium importeur, maar winkel is je aanspreekpunt in beginsel. Wel ontzettend zuur!Had hier ook de 2024 batch ontvangen waar ik super blij mee was. Vorig jaar als vervanger gekregen en was toen dusdanig positief verrast dat ik deze dit jaar weer had besteld.
Aangestoken en rammen maar... Dacht ik althans. Helaas halverwege de 2e cake ontplofte de boel uit elkaar. Waardoor we gewoon 2/3e niet hebben gezien. Erg jammer, vooral omdat ik de volle mep had betaald.
Iemand enig idee als je dit op video hebt of je hierbij de winkelier aanspraak kan maken op een vergoeding?
Video zal in ieder geval nog volgen