O&N 2010/2011 consumentenshows!

Ruben

VWC lid
Hierbij mijn bijdrage aan de milieuvervuiling in Nederland,

Show 2 staat onderaan deze pagina.

Dit zijn helaas alleen de eerste 7 minuten van mijn vuurwerkshow die in totaal ruim 11 minuten duurde. Alles wat op film staat is handmatig onstoken, de finale werd electrisch onstoken.

Wat niet op de film staat:

1 Hypnotised
4 Zware Jongens
2 Panter
1 Brocade to Color
4 Onbekende cake (Crackling Chry met 25 schoten)
1 Double Brocade King
12 Silver Salute
4 Hoogmoed

Alvast veel plezier!
Volgend jaar? Doe ik het gewoon weer!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
De hele film is hier wel te zien, alleen is de kwaliteit wat minder, maar de finale staat er gelukkig wel op! Bij 08.50 gaat hij verder dan de vorige film.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Super Ruben, je hebt een prachtige show weg gegeven.
Hier van kunnen nog heel wat 'experts' van leren.

Bedankt.

Ik heb er even over nagedacht ja, maar in totaal ook alles 100 keer moeten omgooien. Uiteindelijk kwam de show wat anders dan gedacht, ook omdat het Buurtassortiment XXL andere effecten had dan ik dacht (Space Intruder zou de cake zijn met de heldere witte staarten maar dat was dus niet zo, vandaar dat deze iets later in de show komt). Ook deed de ontsteker van de Hoogmoed het niet, maar het kwam meer als een kleine toegift aan het publiek over.

Verder was het gewoon super! Eerste keer dat ik het echt zo deed en het smaakte zeker naar meer. Iedereen die kwam en die langsreed waren laaiend enthousiast over het vuurwerk, ze vonden het mooi opbouwend, hadden allemaal grootse respect voor mij en vroegen of ze volgend jaar weer op me konden rekenen.

Nu zit ik er dus aan vast haha.

Oja, in de avond ook nog een show weggegeven aan een paar vrienden/ familie een paar dorpen verderop. Deze was ook meer dan geslaagd. Deze was wat minder in omvang, maar was ook erg leuk om even te doen.

Volgend jaar doe ik het gewoon weer, maar dan 2 keer zo meer en gewoon 1 show zodat iedereen moet komen!

Hehe inderdaad. Familie zei ook al: volgend jaar gewoon flyeren en dan een kleine entree vragen, dat is 't zeker waard. Misschien wel een idee. Volgend jaar word het gewoon 1 show, en zeker meer dan dit (terwijl dit ook wel aardig was haha).

Entree vragen kan je gewoon niet maken, het is jou hobby en dan moeten anderen ervoor betalen. Worden wel hele hoge hekken als je je vuurwerk wilt gaan afschermen, haha. Hier is al enige sponsoring toegekend, eerst maar eens zien of ze dan ook echt over de brug komen.

Prachtige show hoor! Heb je ook de schietlijst? Denk het meeste wel te herkennen maar toch haha.

Haha ja die had ik, alleen die heb ik op het karton Silver Salute laten liggen die ik met de schietkist aanstak.

Iemand heeft fotos gemaakt zal wel even kijken :)

Heel erg mooi ruben, knap gedaan.
Wat zijn nu de totale kosten van deze show.

Inderdaad wellicht een idee om eens te kijken of er iets met sponsoring
gedaan kan worden.

Entree vragen kan je gewoon niet maken, het is jou hobby en dan moeten anderen ervoor betalen.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ruben betaald al het vuurwerk, doet er alle moeite voor. Er zijn mensen die kijken wel mooi naar Rubens vuurwerk en hoeven dan zelf niks te kopen, dan kunnen ze toch wel een kleine bijdrage leveren. Je zou vrijwillige bijdrage kunnen vragen natuurlijk.

Wel een super show hoor Ruben. Lijkt wel professioneel man! Prachtig vuurwerk met een zalige finale. Wou dat ik er ook bij was :D

Ik denk dat ik niet wil weten wat het gekost heeft :p

Ben er live bij geweest:) JAAA ik wel haha.

Maar Ruben het zag er echt goed uit heb enorm genoten en hoorde om me heen zeer veel goede reacties. De hele buurt stond mee te kijken en iedereen weet ondertussen wel wie Ruben "de vuurwerkfreak" is haha!

Ik heb het ook op film staan, zo nu en dan onscherp maar wat verwacht je van een amateur. Momenteel is de film aan het uploaden dus die volgt nog. Foto's van de opbouw en alles er om heen heb ik ook en zal ook nog volgen.

Ruben enorm bedankt voor de mooie show, het was een heerlijk spektakel!

Heerlijk Patrick! Hoop dat je op de fotos wat producten kan zien zodat ik de volgorde een beetje op papier nog kan zetten.

Show nummer 2 is ook in de upload... Deze is veel kleiner, maar o zo leuk!

Erg gaaf gedaan en je hebt ook een erg mooie plek daar!

Ben nual benieuwd naar volgend jaar naar je 2x zo grote show? ghehe :)

Edit: Ojaa idd dit jaar.. :wink:

Laatst bewerkt:
Volgend jaar (dit jaar!) word het inderdaad nog leuker, want daar ken ik me gewoon 100% op focussen straks. Dit was al redelijk bedacht, maar kan natuurlijk altijd nog beter. Dan heb ik geen andere dingen aan mn hoofd dus kan ik dit mooi uitwerken. Dat word zeker groter en mooier!

Hier show nummer 2!

Even een kleine opmerking...
Het zusje van me vriendin filmt met haar eigen camera die er een beetje moeite mee had. Maar ze weet verder ook niks van vuurwerk af dus dat scheelt! Ik ben inderdaad naar Belgie geweest maar dat was om de show van Geel te bewonderen. En ik handel niet in vuurwerk, het enige wat ik heb gehandeld is een meterpakket voor der.

Even genieten nog... :D

+ YouTube Video

Back
Bovenaan