Ja het commentaar van het zusje van mijn vriendin moet je maar even weglaten, dat gaat inderdaad nergens meer over.
En die rookpotten zou ik niet weten. Ik heb dat allemaal niet gehaald. Dat grote groene ding (weet niet welke films/ of hij op film staat) komt uit Polen en de andere (Rood, Wit en Blauw) komen inderdaad ergens uit Belgie naar mijn weten maar daar kan ik ook naast zitten.
Dit jaar was een beetje een rare jaarwisseling. Had de laatste dagen van het jaar lekker met vuurwerk kunnen werken maar daardoor was ik ook totaal gesloopt na 4 dagen. Oud en nieuw ging dus echt onwijs snel voorbij.
De komende jaarwisseling word het heel anders. Dan plan ik om 12 uur een mooi stook uur in, gewoon alles klaarzetten en met een Ignitiontorch er langs gaan. Dat moet gewoon knallen (en fluiten) worden. Dan de show voor in de avond voorbereiden. Word gewoon weer een gekke show, komt helemaal goed. En tijdens de echte jaarwisseling ga ik gewoon los, alsof het een gecontroleerde chaos (?) word.
Maar dat zijn zorgen voor later. Dit jaar was gewoon geweldig. Echt genoten. Dit jaar weet ik nog niet precies wat het mij gaat brengen maar het word leuk!
Tips/commentaar/foutjes hoor ik maar al te graag!
En vergeet de films niet op 1080p te bekijken hé!