O&N 2010 - 2011 bij Ruben

Ruben

VWC lid
De jaarwisseling was weer helemaal fantastisch!

Het hele verhaal ga ik hier niet plaatsten, maar algemeen is wel bekend dat ik in de laatste 4 dagen van het jaar maximaal 8 uur heb kunnen slapen. Oudjaarsdag leefde ik dus nog op een kleine restpartij adrenaline en taurine uit de Red Bull.

Enfin, tekst doet jullie niet zo veel! Films wel?

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Waarom?Waarom?Waarom post je je verhaal niet,onderscheid je je mooi van de rest!
Mooi filmpje iniedergeval!

EDIT: Heb me maar geabboneerd op je youtroepkanaal!

Heerlijk filmpje Ruben en super beeld/geluid kwaliteit! Er volgen vast nog meer? en zo ja wanneer kunnen wij dat verwachten? :)

En een verhaaltje zal vast wel leuk zijn hoor!

Heerlijk filmpje Ruben en super beeld/geluid kwaliteit! Er volgen vast nog meer? en zo ja wanneer kunnen wij dat verwachten? :)

Bedankt Patrick, uiteraard zijn er meer films. Ik heb alleen wat vuurwerk gefilmt tussen 10 en 12 dus heel veel vuurwerk staat er niet op! Waarom niet, weet ik ook niet! Ga mij dat niet vragen haha. Had te veel dingen aan mijn hoofd denk ik.

Ik heb totaal 39 films, varierend van een troep om 01.30 tot een Hoogmoed!

Voor de mensen die het zich afvragen hier een kleine uitleg.

Voor mij was de jaarwisseling 2010 - 2011 het laatste jaar met illegaal vuurwerk. Ik had een paar kleine dingen uit Belgie, ander vuurwerk wat word afgestoken was niet voor mij. Maar zoals ik zeg was dit het laatste jaar. Vandaar ook dat ik minder tot niet zal reageren in het Buitenlandse sub- forum op Vuurwerkcrew.nl.

Dit is een persoonlijke keuze, maar ook een verplichting in verband met mijn werk.

+ YouTube Video

Hoogmoed deel 1
+ YouTube Video

Hoogmoed deel 2
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
mooie grondbloem, bij hoogmoed staat er ook alleen maar het lontje op :p

zal je filmpjes zeker blijven volgen ;)

mooie grondbloem, bij hoogmoed staat er ook alleen maar het lontje op :p

zal je filmpjes zeker blijven volgen ;)

Het tweede deel van de film staat inderdaad ook in de vorige post. Dit is verkeerd gegaan met renderen denk ik, waren ineens 2 delen geworden.

Gooi je alles achter elkaar online Ruben?

Ja.

Ik kan moeilijk gaan doen, zoals bij elke 10 leden 2 films online gooien, maar daar heb ik (en jullie waarschijnlijk ook niet) geen zin in. Ik gooi vandaag zo veel mogelijk films online.

Ik hoor wel wat jullie er van vinden!

Tip!
Zet hem wel op 1080p zodat je optimaal gebruik van mij kunt maken! :D

Heerlijke filmpjes Ruben, ook krijg ik voor het eerste het goede gevoel bij het zien van de Hoogmoed, hij komt goed over op jou filmpjes.

Bedankt voor het delen, kijk uit naar de rest. :)

Back
Bovenaan