Nye 2011 / 2012

• Topic starter Topic starter stb
  • Startdatum Startdatum

stb

VWC lid
Iedereen nog de beste wensen.

Hierbij een paar filmpjes van mijn oudjaarsavond.
Nog niet alle filmpjes zijn binnen dus er komt
binnekort nog een update aan.

3'' Arka shells

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Cobra 6:

+ YouTube Video

Jorge JW415:

+ YouTube Video

Panda 30100-1:

+ YouTube Video

(eerste paar schoten ontbreken alleen op het filmpje)

Groeten!

Zeer mooie blok die Jorge JW415, echt gewoon prachtig! :D
Rest van de filmpjes zien er ook goed uit, ben benieuwd naar de rest!

Gave filmpjes zeg. Die Jorge JW415 wat een beest van een blok. Meesterlijk mooi. Ben benieuwd wat er nog komen gaat.

Hierbij een kleine update:

Jorge FC 1302:

+ YouTube Video

Het lukt met alleen op de één of andere manier niet om het beeld te draaien bij youtube.

Groeten

Je stookplek komt me bekend voor, is dat misschien uit het YouTube flimpje waarbij iemand bijna een paar schoten van een profblok in zijn gezicht krijgt?

Verder schiet je mooie producten, ben benieuwd wat er nog gaat volgen. :)

Je stookplek komt me bekend voor, is dat misschien uit het YouTube flimpje waarbij iemand bijna een paar schoten van een profblok in zijn gezicht krijgt?

Verder schiet je mooie producten, ben benieuwd wat er nog gaat volgen. :)

Dat is je goed opgevallen, op mijn YouTube account staat ook dat desbetreffende filmpje waar jij op doelt..

Om nou meteen weer een hele nieuwe thread te openen vond ik onnodig, dus hierbij nog wat filmpjes van mijn kant van de jaarwisseling 2014/2015:

Kometa Monte cadria, 49shots:

Sunsong Platinum cake, 49shots:

Jorge BS120:

Triplex R12100, 2'' 100shots:

Mandarin cracker + 240shots nitraatmat:

Shark 3:

Laatst bewerkt:
Hier nog een 2e filmpje van de 49sh Sunsong Platinum cake, deze is vanuit een andere hoek gefilmd + je ziet nog een klein beetje omgevings vuurwerk:

Back
Bovenaan