No Mercy

Starburst

VWC lid
825-no-mercy-3d-i.jpg

No Mercy, nieuw vuurwerk!
Wederom nieuw vuurwerk van Brave & Wichers. Dit keer gaat het om een middelgrote cake uit de Lidu collectie: No Mercy.

Artikelnummer: 825
Collectie: Lidu collectie
Afmetingen: 290 x 195 x 200 mm
Gewicht: 1400 gram
Aantal Schots: 28
Kruitgewicht: 252 gram
Effecten: Strobe, crackling, peony, tail, wave, brocade crown
Kleuren: Zilver, rood, goud, groen en blauw
EAN-code: 8717202638253
Verkoopadviesprijs: €17,50

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt goed blauw ,goud ,brocade crown, blinkers
En de prijs natuurlijk altijd fijn als er weer mooie cakes komen met een kleine prijs.
Wel weer jammer dat ze weer een bestaande naam kiezen deze hebben ze namelijk ook al in de wolff serie. Een eigen nieuwe naam kiezen is toch niet zo heel moeilijk ?

:bye:

Opnieuw goed nieuws van Brave & Wichers.
Een cake van 252 gram, 28 schoten, 6 verschillende effecten en 5 verschillende kleuren.
En voor de zeer betaalbare prijs van 15 euries.
Ze zijn daar goed bezig.
Ben reuze benieuwd naar de filmbeelden

Deze cake heb ik zaterdagavond live mogen aanschouwen bij de demo van vuurwerkgigant Franeker. Een absolute topper! Deze cake heeft hele mooie kleuren, vooral het geel was opvallend mooi. de tijdsduur van de cake was ook prima. 1 vd mooiste cakes vd show!

de prijs is dan ook onvoorstelbaar laag te noemen, 100% aanrader!!!

de 2de prijs / kwaliteits topper vd de avond was:
golden glory: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1960

Goed om te horen. Deze stond al op mijn lijstje, dus nu ben ik helemaal blij. Is er nog gefilmd door iemand?

Moontaan bedankt voor het filmpje, zeer mooie pot afwisselend en nog eens langdurig
Wat wil je nog meer voor 15 euro?

Deze pot ga ik echt proberen te kopen dit jaar. Veel effecten voor zo'n prijsje. Prima prijs-kwaliteitsverhouding zou ik zeggen.

Ik had deze cake ook afgelopen jaar en ben er niet zo enthiousiast over.
De prijs-kwaliteitsverhouding is wel in orde, 15 euro is een goede prijs voor Nederlandse begrippen, maar meer zou ik er niet voor willen betalen.

De burstknallen waren niet meer dan redelijk en de effecten knalden vaak niet goed uit elkaar (wat ook te zien is op de filmpjes). Vooral het beloofde broccade effect viel tegen, deze waren niet groot en ook niet mooi rond doordat ze zo slecht uit elkaar knalden.

Het mag dan een budgetcake zijn, maar dat zie je dan ook overduidelijk aan de effecten die je krijgt.
Dan heb ik liever de "Battle" van Wolff of de "Color Break" van Rubro. Ook budgetcakes maar dan wel met betere burst en effecten.

Deze "No Mercy" sla ik dan ook over voortaan.

Boozybelly je hebt helemaal gelijk.
Ik heb hem ook gehad en ik kan me dan ook volledig in je verwoording vinden.
Dit zijn toch zo ongeveer de slechtste effecten wat ik gezien heb in verhouding tot de bijna 10 g sas wat deze cake per shot zou moeten bevatten.
Deze cake neem ik niet meer.

Ook op de demoshow van gister vond ik deze cake zeer zwak presteren, en ik zou hem zeker niet aanraden. De effecten zijn gewoon niet goed, zoals in de 2 posts boven me ook al verteld is.

Back
Bovenaan