Nitro Wave

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Nitro Wave
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 49 shots
Effectomschrijving: 500 grams cakebox met een geweldig tempo! 49 shots witte magnesium staarten en blauwe burst. Echt een aanrader
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 47,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Yes! Maagdelijk wit met zeeblauw zou geweldig zijn, mijn favoriete kleurencombinatie in vuurwerk!

Ja Datklinktzekergoed !, als hij ook maar half zo mooi is als ik me hem voorstel dan zit deze zeker in de collectie :) maar eerst maar eenszien op de demo ;)

Klinkt erg mooi, nog mooier was geweest als het om en om met roze was, maar zo hoor je me ook niet klagen :D

Hij zal vast en zeker nog wel ergens geschoten worden tijdens een demo.
Dat moet ook wel, want de beschrijving klinkt geweldig en wil hem dus ook erg graag hebben dit jaar.
Maar moet hem wel eerst gezien hebben:wink:.

Ben benieuwd of deze ergens nog bij een demo wordt geschoten..... :angel:

Bij de demo van Vuurwerk Discount zal hij ongetwijfeld geschoten worden (hoop ik althans :p). En dan zal ik hem filmen als ik de mogelijkheid heb :)

Beloofd een mooi blokje te worden, heb er wel vertrouwen in en zou hem zelfs zonder demo wel durven kopen :)

Nou ik ga hem zeker bestellen. Ben dol op waaiers en dan ook nog deze mooie magnesium staarten. En van Rubro cakes mag je ook wel een harde burst verwachten. Prijs is ook prima. :)

Heeft iemand deze al op een demo voorbij zien komen? Deze staat op m'n wishlist maar wil wel graag eerst een filmpje zien!

Hier dan eindelijk het filmpje van de cake waar ik en vele anderen met smart op hebben gewacht. vergeef me de slechte kwaliteit van de film, het is opgenomen met een 3 jaar oude nokia!

ja en dan de cake. de cake is wel iets anders dan de omschrijving doet vermoeden. de magnesium tails zijn erg mooi. en de blauwe burst...... tja er zit ook goud bij. Persoonlijk vind ik het een erg mooie waaier, en voor dat geld (47,50) zeker een aanrader)

+ http://www.youtube.com/watch?v=ajqsiZz_eg8&context=C3a225f1ADOEgsToPDskI8EdWfYfjdUImvX3lwdwYe[/YOUTBUBE]" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=ajqsiZz_eg8&context=C3a225f1ADOEgsToPDskI8EdWfYfjdUImvX3lwdwYe[/YOUTBUBE]"> http://www.youtube.com/watch?v=ajqsiZz_eg8&context=C3a225f1ADOEgsToPDskI8EdWfYfjdUImvX3lwdwYe[/YOUTBUBE]" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kwaliteit is goed genoeg hoor Anco, hartstikke bedankt voor het filmen.
Hij is inderdaad heel anders dan ik had verwacht, maar voor het geld wel een erg goede waaier!

vind deze beter dan de stagemaker.
Voor de prijs best goed tedoen.
badankt voor het filmen Anco26.
en voor je foto's overal:wink:

Gaaf, had hem gewoon besteld, voor dat geld een gokje gewaagd, maar dat is dus een prima gok geweest! :D

Vanavond zat ik het filmpje van de nitro wave terug te kijken op mijn telefoon. Onder het kijken kwam opeens de volgende vraag in mij naar boven:
- Is deze cake uiteindelijk geworden zoals de heren van Rubro voor ogen hadden, of hebben de chinezen iets anders dan gepland afgeleverd? Dit lijkt misschien een rare vraag, maar ik vraag dit vanwege de effectomschrijving in de startpost, en het uiteindelijke resultaat. Effectomschrijving is namelijk 49 shots witte magnesiumtails en blauwe burst. het zijn uiteindelijk 12 magnesium tails. En sowieso zijn de boektten goud, met witte en rode blinkers en blauwe sterren!

Neemt niet weg dat ik dit een prachtige cake vind die ook bij mij in de straat zal staan!

Misschien heeft Wim hier een antwoord op?

Ook dit is weer een toppertje van de heren van Rubro! Mooie heldere witte magnesiumtails met daarboven mooie gouden brocades met rode en witte blinkers en blauwe sterren!

Wel 1 kritische noot: effectomschrijving is behoorlijk anders dan werkelijke effecten!

@Vuurwerkkoning
Bedankt voor je filmpje van de Nitro Wave.
Is het jou ook opgevallen dat er bij jouw Nitro Wave een aantal rijen tegelijk afgaan (eerste 3 a 4 rijen)?
Ik had dit ook met mijn Nitro Wave en ook met de Event Stage Maker.
Ik lees bij veel mensen dat beide cakes perfect waren of zelfs te traag, dus ik begon al aan mezelf te twijfelen.
Nu zie ik dat ik toch niet de enige met dit probleem was.

Back
Bovenaan