Nieuwjaarsshow van 3307

3307

VWC lid
Na enige malen vermeld te hebben dat ik dit jaar ook een showtje had geschoten, werd het wel eens tijd om daar dan ook een filmpje van te plaatsen.

Ik moest het dit jaar zuinig aan doen, dus het budget was niet heel groot. Ik ben onder de 400,- euro moeten blijven. Het is dus geen grote show geworden. Nog geen 5 minuten. Maar met een beetje goed shoppen kun je daar toch nog wat leuke dingen van aanschaffen.

Show liep op 2 kleine details na, best wel geslaagd. Onder ander 2 keer de Sphere van Original bleven op de grond tijdens de gouden finale. Best jammer, want die goud glitter boeketten en hoge gouden tails hadden het net even afgemaakt.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooi showtje! En dat met maar €400? Wauw... Welk blok is die met groene blinkers en rood getipte waves?

Met zo'n budget heb je echt een fantastische vuurwerkshow weggegeven 3307! Complimenten daarvoor.

Ik heb in de gaten dat een eigen vuurwerkshow schieten ongeveer de hype van 2010/2011 is geworden. Een groot aantal leden heeft dit gedaan. Hopelijk brengt het allemaal ideeen mee voor volgend seizoen!

Een erg leuke show heb je neergezet. Misschien had de intro iets langer iets rustiger kunnen zijn, maar dat is een kwestie van smaak. Voor het budget heb je echt wat leuks weten te doen. Ik zie helaas niet zo veel publiek op de film. Of was dat er wel?

Ik ben erg onder de indruk van de cakes op 2:30 tot 2:55. Weet je nog welke cakes dat zijn? Erg gaaf effect, ongekend zo met die felle kometen erin!

Zo zie je maar dat je geen maandloon
ertegenaan hoeft te knallen voor een mooie show.
Heb je toevallig een schietlijst ?
Zag een paar erg leuke producten voorbij komen.

Heerlijk dit, 5 minuten lekker stampen met die cakes, helemaal goed!
Mooie show voor dat geld, heb je absoluut netjes gedaan dit, flink veel vuurwerk! :D

Eerlijk gezegd vind ik voor consumenten dat 5 minuten een erg mooie tijd is! Veel leuker als 20 minuten, nee gewoon even 5 minuten er lekker alles tegenaan pompen! Erg leuke show..

5 minuten lang een gevulde lucht, erg mooi gedaan, goude finale ziet er ook schitterend uit.

Heb je misschien een schietlijst? :)

Is er niet zo'n topic waar je kunt zeggen wat je de mooiste show vond?
Nou, dit is de aller aller allermooiste show die ik ooit heb gezien!
Een applausje voor 3307!:applause:

Lekker showtje heb je geschoten hoor! Zeer netjes gedaan voor 400 euro.

@ Ruben, ik weet ook wel zeker dat het een hype is geworden haha. Volgend nog meer shows? :D

@ Ruben, ik weet ook wel zeker dat het een hype is geworden haha. Volgend nog meer shows? :D

Van mij uit? Hehe.

En ik ben heel benieuwd naar een schietlijst met de producten die jij hier hebt geschoten. Volgens mij zie ik ook wat duits voorbij komen?

volgensmij is de helft of meer duits:D
maar des al niet temin een prima show voor een laag budget!
de show hype is idd erg aan wezig afgelopen oud en nieuw.
heb er zelf ook aan mee gedaan:D
mijn complimenten 3307

Bedankt voor de positieve reacties. Altijd leuk achteraf. :D
Het was best een uitdaging om met zo'n beperkt budget iets in elkaar te zetten, maar het resultaat was voor mij nog bevredigender dan mijn show van 3 jaar terug waar ik in een dikke 10 minuten voor meer dan tweeduizend euro aan proff blokken de lucht in joeg. :p

@DarkSoul De intro duurde eigenlijk ook iets langer. Langer dan de bedoeling was zelfs. Op het filmpje begint ie met 2 keer Monte Carlo, die avond begon het met de Barcelona. Maar toen ie klaar was, werd de rest, de Monte Carlo, niet ontstoken en moest ik de boel nogmaals aansteken. Ik heb deze maar eruit geknipt.
Er zaten wel meer schoonheid foutjes in, door verkeerde inschattingen. Maar ach. Dat is weer iets om mee te nemen naar volgend jaar.

@Ruben Valt mij ook op ja. Ach, kan het alleen maar toejuichen.:)

Schietlijst is deels op volgorde. Sommige producten werden in combinatie met andere producten ontstoken.

Show
1 x Barcelona - Aldi (staat er niet op)
2 x Monte Carlo - Aldi
2 x Uranus - Lidl
2 x Reno - Aldi
1 x Mystic Castle - Lidl
1 x The Navigator - Original Fireworks / Herlat
2 x Toronto - Aldi
1 x Chicago - Aldi

1 x Cyclone - Profi Vuurwerk

Finale 1: Glitter
1 x Outblast - Brilliant Collection
1 x Golden Eagle - Original Fireworks / Thor
1 x Banzai - Original Fireworks / Herlat

Finale 2: Bont
1 x Silly Walks - Original Fireworks / Herlat
1 x Lava - Original Fireworks / Herlat
2 x DragonFire - Lidl
2 x Concerto Rosso - Dynasty Collection

Finale 3: Goud
2 x Treasure Island - BonFireworks
2 x Sphere - Original Fireworks / Thor (gingen niet af)
5 x Phoenix - Aldi

4 x Nitrate Cake - Original Fireworks / Herlat

Mooi showtje hoor!

Heb je het doorgelont, electrisch ontstoken of met het fakkeltje gedaan?

Alles doorgelont. De 30ste de hele dag bezig geweest. Was een hoop werk, maar na 3 jaar lang ***ten met weigerende elektrische ontstekers, had ik daar dit jaar weinig zin om gebruik te maken van me schietkastje.

pc300214.jpg

pc310226.jpg

Back
Bovenaan