Aftershock
VWC lid
Kak. Ook herdruk kans gemist...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe krijg je het voor elkaar hahaKak. Ook herdruk kans gemist...
even een mail naar [email protected] Ik heb enkele extra laten drukken maar ook die gaan hard inmiddelsKak. Ook herdruk kans gemist...
even een mail naar [email protected] Ik heb enkele extra laten drukken maar ook die gaan hard inmiddelsIs er nog de mogelijkheid te bestellen?
Tja..... Dat vraag ik me ondanks alle dagen Forum checken ook af..... Selectief blind vrees ik. Maar alsnog geluktHoe krijg je het voor elkaar haha

Nou zitten we hier wel op een vuurwerkforum hé. Tis niet dat het echt indruk maakt als mensen zeggen dat het de laatste is ofzo...Er zijn nog 14 boeken over ofwel je moet er snel bij zijn want op is nu ook echt op, er komt GEEN herdruk meer!
Er zijn ook mensen die dit hele topic gemist hebbenNou zitten we hier wel op een vuurwerkforum hé. Tis niet dat het echt indruk maakt als mensen zeggen dat het de laatste is ofzo...

Ach, de eerste druk was meteen uitverkocht en er was nog zoveel vraag dat de tweede druk ook snel bijna weg is, zou jammer zijn als mensen te laat zijn....en een nieuwe herdruk komt er niet meer, dat is wel zeker!@Nou zitten we hier wel op een vuurwerkforum hé. Tis niet dat het echt indruk maakt als mensen zeggen dat het de laatste is ofzo...
Ik zou David even persoonlijk berichten. Wellicht is er nog wat mogelijk want ik heb ook gisteren nog kunnen bestellen.Balen, opnieuw slechts enkele dagen te laat..... Dus ook geen herdruk voor mij helaas.
Misschien ooit te lenen vanuit de vuurwerkbibliotheek, maar dat is afwachten.
Balen, opnieuw slechts enkele dagen te laat..... Dus ook geen herdruk voor mij helaas.
Misschien ooit te lenen vanuit de vuurwerkbibliotheek, maar dat is afwachten.