Nieuw vuurwerkboek! - 'De Mooiste Dagen van het Jaar' - (Voor)verkoop met winactie

Goed om te horen dat bijna iedereen het boek inmiddels binnen heeft! Vandaag of morgen gaan er nog weer een paar boeken op de post en dan zou alles weer geregeld moeten zijn.

En... ...uitverkocht!

Maar... ...over 1 á 2 weken komen er weer nieuwe boeken binnen! Wil je nog een boek bestellen, dat kan dus nog steeds!

Bestellen is eenvoudig en gaat als volgt:
- Stuur een mailtje naar [email protected] met als onderwerp "Ik wil dat boek!" (ander onderwerp mag ook :wink:)
- Vermeldt daarin:
- Het aantal boeken dat je wilt bestellen
- Je adres
- Je ontvangt een mailtje met je bestelnummer en een betaalverzoek

En zodra de boeken binnen zijn, komt er eentje jouw kant op!

Voorkant boek.png

is dit boek nog van een bepaalde tijd ofzo? heb wel dat kruidenkoorts boek maar het is allemaal van voor mijn tijd.

Wat een ontzettend leuk geschreven boek!! Alles zo herkenbaar. Ben jij mij? ;) Een perfect boek om gelezen te hebben op de eerste afhaal nacht om lekker in de sfeer te komen.

Niels, waar je ook bent op de wereld. Bedankt en een hele fijne jaarwisseling!!

Wat een ontzettend leuk geschreven boek!! Alles zo herkenbaar. Ben jij mij? ;) Een perfect boek om gelezen te hebben op de eerste afhaal nacht om lekker in de sfeer te komen.

Niels, waar je ook bent op de wereld. Bedankt en een hele fijne jaarwisseling!!
Wat leuk om te horen, bedankt! Dat het allemaal zo herkenbaar is is herkenbaar :D

We zijn nu in Nieuw-Zeeland. De jaarwisseling belooft hier niet heel spectaculair te worden, maar ik ben al aan het uitzoeken waar ik dat komend jaar kan gaan compenseren :handsup:

Jullie ook allemaal veel plezier!

Back
Bovenaan