Nieuw op de markt : oude knallers van weleer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oude knallers... mmmmm.... We hebben er jaren op moeten wachten! Ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Exacte kopieen zijn niet meer mogelijk lijkt mij. Als het totaal plaatje maar klopt, wat de inhoudt ook is. Sentiment labels, goede knal en sssssnipperssss!! ...maar ik verwacht nog niets eigenlijk...!

De oude manier van rollen van de knallers is al een probleem,vroeger werd dit allemaal gedaan met bamboepapier vandaag de dag doen ze het liefs met de kant en klare hulsjes en afstoppen met klei.

Qua decibels moet het aardig lukken met zwart buskruit.

Deze knallers zijn nog van voor mijn tijd maar met de verhalen die ik over de vroegere knallers heb gehoord ben ik toch best benieuwd

OOohw die wil ik hebben voor mijn collectie! en idd. een ouderwets gelabeld sierpakket(bv meterpakket) zou ook zeer welkom zijn.

Dat wordt vanzelf gepost als dat bekend is. Elke pagina opnieuw vragen maakt het proces echt niet sneller.

Elke pagina in dit geval is één keer per week en daar in zie ik geen probleem maar juist eerder een goede interesse in het product. Ik vroeg het mij ook al af of er iets meer bekend zou zijn maar helaas blijft het wel heel erg stil omtrent deze gouwuh ouwuh producten.

Het blijft TE stil rondom dit item,waardoor ik eerder ga denken dat het gewoon niet door gaat.

Zou super zijn als het wel door zou gaan,maar ik heb zo m'n bedenkingen.

Sorry mods bij voorbaat maar na het zien van de start post en de eerste praatjes zit ik met een stijf lontje op dit product te wachten zo'n mooi uiterlijk en jeugdsentiment gevoel, maar net als sommigen krijg ook ik het gevoel dat het toch misschien niet doorgaat.hoe:cry:hoe:cry:kan ik nu verder met mijn leven?:D

Hier is iets aan het doodbloeden denk ik, heel jammer maar niets aan te doen. Toch vind ik het vreemd dat we hier helemaal niets meer over horen ?

Bah zo'n leuk ideeën ballon leeg laten lopen bah kom op laat iets waar velen op wachten anthousiast en vol vreugde niet doodbloeden , er zijn zoveel mensen blij met dit pakket behalve de vandaal je kan er toch geen auto mee opblazen dus een win win situatie KOM OP PRODUCEREN DIE HAP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan