[Next-Generation] X-Treme

xtremehj8.jpg

Artikelnummer: 890
Artikelnaam: X-Treme
Bruto Gewicht: 3.000 gr.
Netto Kruitgewicht: 270 gr.
Aantal Schoten: 20 Schots
Effectomschrijving: brede lichtstaarten schieten omhoog waarna de goudkomeet hoog in de lucht tot ontploffing komt en een gigantische goudregen geeft
Tijdsduur: 30 - 35 sec.
Stijghoogte: 15 - 20 m.
Diameter effect: 12 m.
Richtprijs: €.29.50
Verpakkingseenheid: 4/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er nog meer mensen die iets over deze pot kunnen vertellen?
Zijn de effecten goed? Harde burst?

Want ik heb over deze pot namelijk wel eens gehoord dat het meer op een sas-regen lijkt dan op een goudregen.

Zijn er nog meer mensen die iets over deze pot kunnen vertellen?
Zijn de effecten goed? Harde burst?

Want ik heb over deze pot namelijk wel eens gehoord dat het meer op een sas-regen lijkt dan op een goudregen.

ik heb deze pot zelf nooit gehad...maar heb verschillende filmpjes er van gezien waarbij de effecten niet altijd overeen kwamen
vind het ook een zeer prijzig potje voor wat je krijgt

Laatst bewerkt door een moderator:
Is inderdaad behoorlijk duur, maar het vuurwerk van Lesli (next-generation) is wel van beste kwaliteit, dus ik denk zeker dat het een mooie pot is.
Maar ik denk ook niet ie echt in mijn budget gaat passen, denk dat ik dan voor de some like it hot ga.. en dan nog wat gewone potten dr bij.. kan ong. 250euro uitgeven aan siervuurwerk.

Ikzelf denk dat je dan beter een paar euro erbij kan leggen, en dan de giant surprise kunt kopen, of er voor zorgen dat je deze gratis krijgt.
want dan heb je goudregens die de lucht in worden geschoten onder begleiding van blauwe mines.
voor die paar euro vind ik dat toch mooier dan.

Mensen die hier wel ervaring mee hebben en denken dat ze me toch nog kunnen overhalen?:)

Laatst bewerkt:
een zeer goede cake, mooie goudregens, of te wel, plambomen.
mooie kleur, blijven als je geluk hebt met het weer, ook redelijk lang hangen,
iets te hoog prijskaartje, 30 euro was hier zeker op zijn plaats geweest,
maar zoals ik al zij, een zeer goede cake

tom

Back
Bovenaan