[Next-Generation] Jumpshot 100's

pyroboy

VWC lid
Jumpshot 100's

100 schots thundercake. Maximale vulling van 500 gram geven power aan dit artikel. Effecten in zilveren glitters en zware burstknallen met groene sterren. Prachtige heldere kleuren en enorme harde knallen!

(Artikelnr.874)

€ 59,95

met dank aan: Lesli

Laatst bewerkt door een moderator:
Niemand een mening over de productomschrijving van dit product?
Opzich voor 100shots is deze niet heel erg duur.. en de effectomschrijving ziet er goed uit..
Nu maar hopen dat de eerste 85 schoten geen romeinse kaars effect zijn.

Een thundercake met 100 schoten voor 60 euro, lijkt verdacht veel op big MC Thunder. Alleen de groene sterren kloppen niet, maar dat kunnen ze natuurlijk aanpassen.

730rc8i.gif

Deze cake is echt een aanrader. Deze is vergelijkbaar met de Zena 100-schots cakes. Dit jaar in de aanbieding, dus als je deze wilt moet je hem zeker dit jaar kopen.

Dit had ik echt niet verwacht! Valt me 100% mee, zelfs de prijs vind ik meevallen, als je ziet wat we van Lesli gewend zijn.

Lekker ruig bakje, dit soort cakes moeten er gewoon bij. Hij is prijzig maar je zult er geen spijt van hebben.

Deze net mogen aanschouwen op de demo van Lesli in Ede.. en wat een topproduct dit.
Gigantische knallen, goede effecten.. toppotje!

lekkere bak dit hoor voor lesli begrippen is de prijs zelfs nog schappelijk
wie weet als ik een gaatje in mn budget vindt

Zelf zal ik nooit meer dan 50 euro voor een pot neerleggen. Maar deze is wel erg indrukwekkend, zeker voor Lesli, prijs is vergeleken met andere merken ook wel redelijk te noemen.

Deze heb ik gisteren in de bunkers ingeruimd, en ik moet zeggen.. tis een behoorlijk zware cake.. want daar keek ik echt van op.
Een van de zwaardere cakes die ik gisteren in de hand heb gehad.. en dat waren ze allemaal:p

Is idd een super product.
Helaas dat mijn mening over de prijzen van Lesli minder positief is.
Maar dessalnietemin ga ik kijken of deze ergens twee ingepast kan worden.

grtz
Pyromaniac 1975

ik heb deze net besteld bij de welkoop even lijst ingeleverd.
Ik heb trouwens ook nog een days of thunder en een thriller waren nog over van vorig jaar!
Heb de days of thunder voor 29.50
en de thriller voor 11.50
Koopjes dus;)
Me totale bedrag dit jaar was €401,68(Legaal vuurwerk dan)

Back
Bovenaan