Het is inderdaad een slechte vuurpijl
Ik probeer er voor te zorgen dat zo min mogelijk van onze klanten met deze pijl aan de wandel gaan, want dat is niet bepaald goede reclame, en ik snap niet dat Lesli daar niet bij nadenkt.
Ik had afgelopen jaar klanten genoeg die wel 4 van deze pijlen wilden kopen, omdat ie ''zo duur, groot en goud'' was, moest ie wel geweldig zijn, en ik zou het deze klanten dan niet eens kwalijk durven nemen als ze dit jaar niet meer terugkomen, want het is gewoon pure afzetterij.
Daarom probeer ik er zoveel mogelijk van onze klanten voor te behoeden, deze vuurpijl niet te kopen.
Op 31dec (de laatste verkoopdag) drinken we nog altijd wat met alle collega's, en dan mag ik uiteindelijk de bunker inwandelen om hier wat siervuurwerk uit te halen, natuurlijk eerst het spul dat kapot was o.i.d. waardoor het niet meer te verkopen was, en wat ander spul nog.
Zo nam ik dus ook (uit nieuwsgierigheid, en het geld er niet zelf aan uitwillen gevend) de Golden Globe mee naar buiten, en heb deze daar ontstoken.
Ik heb mijn collega's nog nooit zo hard horen lachen..en dit zijn mensen die er buiten de 3 verkoopdagen, totaal geen verstand van hebben, dus dat zegt wel genoeg denk ik