[Next-Generation] Golden Globe [Vuurpijl]

goldenglobeyo3.jpg

Artikelnummer: 909
Artikelnaam: Golden Globe
Bruto Gewicht: 366 gr.
Netto Kruitgewicht: 40 gr.
Effectomschrijving: deze vuurpijl geeft een zware burstknal met een gouden regen
Tijdsduur: 2 à 3 sec.
Stijghoogte: 25 -30 m.
Diameter effect: 10 m.
Richtprijs: €9.95
Verpakkingseenheid: 24/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zeggen dat die heel hoog gaat maar een klein effect heeft
en veel te duur is voor 10 euro ... Ik heb er zelf geen ervaring mee

Deze gaat idd erg hoog, met als effect een zeer magere golden rain als ik het me goed herinner, en een echte burstknal zat er ook niet in.
Deze pijl is iig zeker geen 10 euro waard

dit is echt een (...) ding, niet gek dat hij als slechtste pijl gekozen is door avp van het jaar, ik kreeg er 3 gratis maar ik was er niet erg blij mee, voor 3 euro waren ze echt leuk, maar op het filmpje kon je het boeket niet eens zien, dus daarom heb ik hem ook niet geupload. wel in mijn compilatie maar ik heb hem zelfs digitaal verlicht, echt waar het was zwaar(...)
niet kopen dus!!!!!!
het waren ongeveer 5 dikere gouden regen straaltjes die naar beneden vielen, maar ze waren in 1,5 seconde al niet meer te zien.
wow wat een " regen"
zonde, want ik houd normaal wel van dit effect:mad::cry:

Zo hier is het filmpje wat ik jullie nog had belooft..
ik kan je een ding vertellen, ik kreeg hem gratis maar koop deze pijl NIET echt afzetterij:devil:

het is jammer, want al het kruit gaat naar de stijglading, die is immers wel goed.

het filmpje

(je mag dit filmpje ook ergens anders droppen, als je er maar duidelijk www.vuurwerkvideos.tk bij vermeld)

Laatst bewerkt:
vrouwen hebben ook geen verstand van vuurwerk:p
hoor je zo op de achtergrond, "Nou ik vond hem wel mooi hoor."
en verder is het inderdaad een flutpijl.

Ik wist dat hij slecht was, maar dit is toch wel héél slecht!
Dat ze hier zoveel voor durven te vragen, en dit jaar misschien nog wel meer de de prijsstijgingen! :shocked:

vrouwen hebben ook geen verstand van vuurwerk:p
hoor je zo op de achtergrond, "Nou ik vond hem wel mooi hoor."
en verder is het inderdaad een flutpijl.

ja klopt, ik woon hier met 3 stiefzussen en een gewone zus, ik ga dit jaar naar nitraatfreak samen met nog 4 andere freaks, en daar heb ik er geen last van, en een betere cam.
Canon MD235

Huh? Er gebeurt helemaal niets!
Handig nog dat je dat filmpje het laten oplichten. Kun je de camera niet de schuld geven. Bahbah, en daar vragen ze een tientje voor.
:bye:

ja het zijn echt serieus bagger pijlen, misschien is het te vergelijken met een freakyflyer met veel stijgkracht. en palm van 2 cm

Het is inderdaad een slechte vuurpijl
Ik probeer er voor te zorgen dat zo min mogelijk van onze klanten met deze pijl aan de wandel gaan, want dat is niet bepaald goede reclame, en ik snap niet dat Lesli daar niet bij nadenkt.
Ik had afgelopen jaar klanten genoeg die wel 4 van deze pijlen wilden kopen, omdat ie ''zo duur, groot en goud'' was, moest ie wel geweldig zijn, en ik zou het deze klanten dan niet eens kwalijk durven nemen als ze dit jaar niet meer terugkomen, want het is gewoon pure afzetterij.
Daarom probeer ik er zoveel mogelijk van onze klanten voor te behoeden, deze vuurpijl niet te kopen.

Op 31dec (de laatste verkoopdag) drinken we nog altijd wat met alle collega's, en dan mag ik uiteindelijk de bunker inwandelen om hier wat siervuurwerk uit te halen, natuurlijk eerst het spul dat kapot was o.i.d. waardoor het niet meer te verkopen was, en wat ander spul nog.

Zo nam ik dus ook (uit nieuwsgierigheid, en het geld er niet zelf aan uitwillen gevend) de Golden Globe mee naar buiten, en heb deze daar ontstoken.
Ik heb mijn collega's nog nooit zo hard horen lachen..en dit zijn mensen die er buiten de 3 verkoopdagen, totaal geen verstand van hebben, dus dat zegt wel genoeg denk ik :p

Wat ik niet snap is dat ze meer grammen gebruiken voor de stijglading dan voor het effect zelf. Als die minder hoog zou opstijgen kun je meer gram voor het effect gebruiken + dat je het beter ziet en hoort.

Ik heb deze vorig jaar aangeschaft en dit jaar komt hij er zeker niet meer in. Op zich wel een aardig pijltje, maar de prijs is veel te hoog voor dit effect.

Zou hem eerst nemen, maar na een paar filmpjes te zien maar gelijk niet gedaan. Zonde want het kan voor die prijs een veel beter (groter enz) effect hebben!

Ik heb heb toch echt gekocht dit jaar! Ondanks alle slechte reacties die ik hier heb gelezen. De filmpjes die ik hier heb gezien vond ik ronduit ook verschrikkelijk maar iets overtuigde mij er toch van hem te kopen. En ik vond het gewoon een goede pijl! Ik schoot hem schuin af(75-80graden?) aangezien Nederlandse pijlen altijd te hoog gaan en hij ging af op 20meter hoogte of iets dergelijks. De pijl had naar mijn mening een mooi en redelijk groot effect, alhoewel de prijs wel te hoog is en er zijn betere pijlen voor deze prijs te krijgen. Maar ik heb er zeker geen spijt van gehad!

Opzig ziet hij er heel pro uit enzo, staat natuurlijk heel mooi in je collectie zon grote gouden pijl, maar voor de 10 euro is het effect niet goed. pijl stijgt vrij hoog op, na klap zie je een bijna onzichtbaar gouden effect. afrader!

Opzig ziet hij er heel pro uit enzo, staat natuurlijk heel mooi in je collectie zon grote gouden pijl, maar voor de 10 euro is het effect niet goed. pijl stijgt vrij hoog op, na klap zie je een bijna onzichtbaar gouden effect. afrader!

Het effect opzich is niets mis mee, en dat ziet er goed uit.
Het enige probleem is gewoon dat het te hoog stijgt.

Back
Bovenaan