[Next-Generation] Days of Thunder

Artikelnummer: 870
Artikelnaam: Days of Thunder
Bruto Gewicht: 4750 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 49 schoten
Effectomschrijving: zware thunders zijn het begin van rode,groene en helder blauwe boeketten. vervolgens sluiten hagelnieuwe spinnende effecten dit geweld af
Tijdsduur: 36-40 sec
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: €...,-
Verpakkingseenheid: 4/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De consumentenadviesprijs bedraagt € 49,95
Een filmpje van deze cake, afkomstig van de website van Lesli

https://www.vuurwerkplanet.nl/shop/...7680&ids=9482b7a1-873e-42de-9140-fabeff3e3060

870-days-of-thunder.jpg

Leuke cake alleen in de naam staat thunders terwijl dat deze cake bijna geluidloos schiet. Beetje raar.

:bye:

Als ik me niet vergis is dit een 500grammer die er alweer bijna uit gaat.. het is echt een niet goed verkopende cake,, en hij wordt alleen nog in de grote module verkocht.
Het zou mij niet verbazen als dit aankomend jaar een scherpe aanbieding wordt, om er landelijk vanaf te komen, net als afgelopen jaar met de some like it hot gebeurde.

Op het filmpje lijken de boeketten erg klein, en lijkt het alsof er bijna geen burstknallen bij vrij komen..

FlowerPower, Kan jij dat misschien verdedigen of onderuithalen?:P

Er is ook niet echt een burstknal. Vorig jaar hadden wij 2 kapotte bij de verkoop, dus toen maar zelf afgestoken. Effect was inderdaad erg klein, het enige bijzondere spectaculaire zijn natuurlijk de vallende zonnen. Maar daar ga ik echt geen 50 euro voor uitgeven en de rest van Nederland blijkbaar ook niet.

Deze cake gaat dit jaar het strijdtoneel verlaten!
Wil je 'm nog aanschaffen, dan zul je dus in de winkel navraag moeten doen of deze nog op voorraad is!

Deze net gezien op de Lesli demo in Ede..

en ik moet zeggen dat ie er zeer strak uitzag.
Leuk dat Jellyfish-effect.. of hoe de omroeper het noemde: het vallende kwalletjes effect:p

Leuk potje,, prijs kan er mee door!

Hier is mijn film van de Days of Thunder gemaakt tijdens de demo van 10 november:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(De linker cake dan; de rechter is de Poseidon. Foutje van pyrotechnici.)

Ook ik heb deze cake afgelopen jaar nog 2x in mijn bezit gehad.
Prachtig effect, mooie jellyfish.

Hieronder een straatfilmpje van mij!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ook ik heb deze cake afgelopen jaar nog 2x in mijn bezit gehad.
Prachtig effect, mooie jellyfish.

Hieronder een straatfilmpje van mij!

movie

Het filmpje werkt niet omdat het een duplicaat is van een al eerder geposte video op youtube !

Nou je moet er maar van houden, ik zou persoonlijk nog geen 15 euro neerleggen voor een cake met zo een flut effect. Een beetje fish met wat kleurtjes.

Het is een jellyfish effect, geen fish. En het is wel een supergeweldige jellyfish dus deze bak is zijn geld absoluut waard!

Back
Bovenaan