[Next-Generation] 3 hot 2 handle!

3 hot 2 handle! - van 24.95 VOOR 17.95
Brand je niet aan deze 3 heetgebakerde potten met hun zilveren palmbomen met groene glitters, dragon eggs en brocade crown effecten. Dit koffer-assortiment zal de temperatuur tot grote hoogte doen stijgen.

is het de moeite waard?

3 hot 2 handle! - van 24.95 VOOR 17.95
Brand je niet aan deze 3 heetgebakerde potten met hun zilveren palmbomen met groene glitters, dragon eggs en brocade crown effecten. Dit koffer-assortiment zal de temperatuur tot grote hoogte doen stijgen.

is het de moeite waard?

Dat weet niemand.. ze zijn nieuw dit jaar.
Het is absoluut het proberen waard als ik de effectbeschrijving zie.. en ook met het idee dat ze neigen naar de Master Li potjes, heb ik hiervan dit jaar 2 pakketten besteld.

ja potjes zijn wel klein, ben vandaag bij de boerenbond geweest. heeft niemand een filmpje hiervan? want ik twijfel nog of ik ze wil kopen

Vadaag bij de welkoop, werd er mj verteld dat dit de opvolger van Some Like It Hot is. Moet ik toch zeggen dat het qua formaat en schoten achteruit gegaan is. Qua effect?

Als het echt om vergelijkbare potjes gaat als master li, wat er wel op lijkt dan vind ik het niet echt een aanrader. Met de Master Li potjes is helemaal niets mis, maar voor deze prijs is het gewoon te duur en kan je beter andere potten met een groter kaliber voor een vergelijkbare prijs.

Blitzz noem is een paar andere potten met vergelijkbare prijs dan?:)

Met vergelijkebare prijs bedoelt hij denk ik 1,- euro per schot.
En daar kan je inderdaad ook hele mooie producten voor halen.

Back on topic:

Ben benieuwd naar een filmpje van deze producten, de prijs is redelijk. :)

Voor dit geld zijn het prachtige potjes!
Heb er net 1 afgestoken opzich harde burst voor zo'n klein potje.
Voor iemand met een redelijk budget zou ik het er zeker bij kopen!;D

na 1jaar is dit pakket alweer uit de collectie gehaald, winkels die ze nog hebben zullen hem uitverkopen

Back
Bovenaan