[Next-Generation] 3 hot 2 handle!

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 919
Artikelnaam: 3 hot 2 handle!
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 3x5schots
Effectomschrijving: Brand je niet aan deze 3 heetgebakerde potten met hun zilveren palmbomen met groene glitters, dragon eggs en brocade crown effecten. Dit koffer-assortiment zal de temperatuur tot grote hoogte doen stijgen.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: 14,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
ey5ba3g.gif

Weet je wat ik denk, dat dit nieuwe versie van Some Like it Hot is.

Edit: Alhoewel, nu ik de prijs zie lijkt het me toch van niet :p

Ben net terug van de vuurwerkverkoop-cursus in Ede..
en dit is inderdaad het product dat Lesli ziet als de vervanger van de Some Like it Hot.

Dit pakket valt namelijk nu ook binnen Next-Generation Special Edition!

ik durf het niet te zeggen;) .. het is niet geschoten op de demo.
Het enige dat ik je kan mededelen is dat het een heel klein pakketje is;)

erg klein dus ik moet me voorstelling zoals de grote van mc thunder of next night blitz?
of zit hij dichter bij desperado of bubble

15 euro voor 3 cakes? Wel leuk dat er weer budget cake's komen bij lesli.

Niemand weet zeker hoeveel shots?

Wordt alleen door boerenbond/Welkoop verkocht, dus de prijs is overal hetzelfde. Pakket is wel aanzienlijk kleiner dan some like it hot, te zien aan het handvat.

Laatst bewerkt:
Weet iemand of de vuurwerkfolder boerenbond/welkoop er al is?

De dummy's komen zo ongeveer deze week binnen bij alle winkels.. want ik ga de etalage vanaf vrijdag inrichten.
De folders komen zo ongeveer eind november bij ons binnen.. dus zullen ook dan ongeveer in de winkel gelegd worden.
Vaak worden ze rond 5dec een keer langs de deuren gebracht!

Oke maar ik hoor overal iets anders bij onze welkoop zeiden ze mischien deze week en de andere verkoper zegt volgende week etc..

Laatst bewerkt:
Als ik de foto zo bekijk, dan denk ik aan de Master Li potjes.... De prijs komt ook redelijk overeen, die was € 4,95 per stuk.

Leuke kleine 5 shots potjes met flinke boeketten.

Master Li
Meer informatie over de Master Li
Importeur Lesli Vuurwerk
Collectie Overig
Artikelnaam Master Li
Artikelnummer 150
Adviesprijs € 4,95
Aantal shots 5
Effect beschrijving Zeer felle 5 schots knalkomeet in 3 effectvariaties. Dragon eggs, gold palm tree met dragon eggs en colourful palm tree.

Hieronder zie je twee foto's van dit pakketje, dat ik vandaag heb neergezet in de dummy-etalage op mijn werk.

Het gaat hier denk ik inderdaad om een soort master Li potjes, aangezien het 3 5-shots potjes zijn!

Back
Bovenaan