New Years Pyro Box [Uitloop]

Vortex is een omlabeling van een andere cake uit het assortiment van Broekhoff. Weet zo uit mijn hoofd niet welke het is. Maar effecten komen overeen met de Stokholm Zentith van VC Vuurwerk.

Dit is de multicross van crown ! :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had deze dus afgelopen jaarwisseling en ik vond het wel een mooi pakket hoor. Maar ik denk dat je beter voor dat geld losse cakes kan kopen. Voor echte freaks is het natuurlijk geen probleem om zelf cakes uit te zoeken en om naar meerdere dealers te gaan. Voor de ''gewone mensen'' is dit toch wel een aanrader.

pakket gehaald dit jaar.. koste me 200,-
alleen het uitpakken viel me zwaar tegen.. er zat een hele kist omheen die echt heel lastig te openen was:frusty:

dsc00001223.jpg

dsc00001225.jpg

Het is idd een heel leuk en imposant pakket, maar achteraf gezien vond ik 'm idd beetje tegenvallen. Kan ook komen omdat m'n verwachtingen misschien hoog waren gezien de prijs die er tegenover staat. Het is gewoon goed en mooi vuurwerk, maar de oooh's en aaaah's blijven een beetje uit op straat ;)

Ik vond het een super pakket met veel variatie, enige jammer was dat de grootste pot (vortrex) al binnen een paar seconden klaar was des ondanks was die wel indrukwekkend. Ik was erg tevreden...

ziet er goed ik heb het pakket zien staan op de web site van een bedrijf in volkel en ze vroegen er 199 euro voor ga deze zeker op mijn verlang lijstje zetten

Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij in de aanbieding is.
Wellicht kunnen (willen) sommige dealers hem voor je bestellen?

Iemand die weet of dit pakket nog ergens tegen een outletprijs te krijgen is?

Om welke reden wil je dit pakket nog eens hebben? Qua inhoud en prijs-kwaliteit verhouding lijkt me het erg achterhaald.

Mocht je het graag willen om nostalgische redenen, neem dan eens contact op met Broekhoff. Allicht dat zij bij de verkooppunten kunnen checken of het nog ergens achterin een hoekje van de bunker verstopt staat.

Om welke reden wil je dit pakket nog eens hebben? Qua inhoud en prijs-kwaliteit verhouding lijkt me het erg achterhaald.

Mocht je het graag willen om nostalgische redenen, neem dan eens contact op met Broekhoff. Allicht dat zij bij de verkooppunten kunnen checken of het nog ergens achterin een hoekje van de bunker verstopt staat.
Idd nostalgie, haha! Net zoals dit pakket (https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?44057-Crown-Toppers-Uitloop) voor enkele tientjes gekocht. Mocht deze box ergens voor 50-60 euro verkrijgbaar zijn dan zijn het leuke cakes voor in de avond. :)

Back
Bovenaan