New Moon

Hier ook 3x besteld. Wilde graag 1 minuut crackling, dus eerst 1x en daarna 2x.

Snap niet waarom ze 'm veranderd hebben... vorig jaar lovende reacties, dus waarom zou je.

Ik zou graag een reactie van Royal zien?!

Hij is zoals hier boven aangegeven veranderd, vorige jaar was het echt een wauw factor! Nu is het een leuke crackling cake, maar voor het geld zijn er ook andere goede alternatieven.

Bij deze mijn film van deze cake, geschoten bij Rowy in Almere de 14e.

Dit betreft de versie met productiejaar 2013.

Waarom hebben ze deze nou veranderd zeg, wat een onzin. Royal, verklaar je nader?

Is geen onzin, er zit weldegelijk een reden achter waarom het aangepast is.. anders was die wel origineel gebleven zoals de 2013 editie..

wat de precieze reden is kan ik je ook niet vertellen dat zou wellicht RF Jeroen wel kunnen toelichten :wink:

krijgen we nu bij Royal een tendens dat je nieuwe producten moet bestellen en het jaar erna niet meer?
ZE hebben denk ik de grens opgezocht en zijn vorig jaar hard op hun plaat gegaan met een aantal afgekeurde artikelen. Dat zullen ze niet nog een keer willen. Vandaar dat het nu minder is.
Wat ik alleen niet snap is dat een crackling chry wel beter lijkt te zijn. Hoe kan het dat new moon zo goed was en nu zo'n stuk minder? Toch bezuinigd ergens op? Of inderdaad risicovermijding?
Denk dat de enige die daar antwoord op kan geven iemand van Royal is. Anders blijft het speculeren.
greetzz

Bij Rowy schoten ze dan de 2013 versie maar zoals ik hem me herinner was die veel indrukwekkender.
Scheelt natuurlijk ook wel of het op een open veld is of dat je er een paar meter vanaf staat in
de straat tijdens oud en nieuw...maar de chry crackling 2.0 die ze daarna schoten was echt veel indrukwekkender.

Is geen onzin, er zit weldegelijk een reden achter waarom het aangepast is.. anders was die wel origineel gebleven zoals de 2013 editie..

wat de precieze reden is kan ik je ook niet vertellen dat zou wellicht RF Jeroen wel kunnen toelichten :wink:

Eh ja het is wel onzin ja. Als er wat veranderd zou zijn dan zou ik dat de consument laten weten. Zo houdt Royal weinig tevreden klanten over hoor...

Eh ja het is wel onzin ja. Als er wat veranderd zou zijn dan zou ik dat de consument laten weten. Zo houdt Royal weinig tevreden klanten over hoor...

Royal vind de veiligheid van consumenten belangrijker dan de wowfactor van een product. De cake zoals deze vorig jaar was past niet in de smalle straatjes die Nederland kent. Liefhebbers zullen daar wel rekening mee houden maar de gewone consument niet. Ondanks de CE vorig jaar is de schiethoek op eigen initiatief aangepast. De gewone consument is niet zo kritisch als de liefhebber dus of ze nu echt ontevreden zullen zijn?

Royal vind de veiligheid van consumenten belangrijker dan de wowfactor van een product. De cake zoals deze vorig jaar was past niet in de smalle straatjes die Nederland kent. Liefhebbers zullen daar wel rekening mee houden maar de gewone consument niet. Ondanks de CE vorig jaar is de schiethoek op eigen initiatief aangepast. De gewone consument is niet zo kritisch als de liefhebber dus of ze nu echt ontevreden zullen zijn?

Begrijpelijk. Maar waarom meldt Royal dit niet in September? Ik weet waarom: verkoopcijfers.

@Huisman Vuurwerk

Nahja leuk effect, maar wanneer je de crackling chrys 2.0 ziet vind je deze toch tegenvallen.

Vind het nog steeds wel een leuke crackeling cake, maar de wow factor is er mischien wel een beetje uit. vind hem de 48 euro nu niet meer waard. Gelukkig heb ik hem in de freakactie besteld.

Back
Bovenaan