Nederlanders houden van vuurwerk

Ik kon deze ochtend wel een positief/neutraal vuurwerk berichtje gebruiken na een leugenachtig stukje van NU.nl over de effecten van vuurwerk op het milieu. Ook nog reportage van de telegraaf die een "demo" van de HVLV op een kinderachtige manier belachelijk maakt in mijn ogen en dan ook nog eens een artikel op de NOS app over hoe Marokkaanse supporters waar maar liefst 11 keer het woord vuurwerk in voorkomt.
Alsof ze alleen maar vuurwerk afsteken.
Ik werd er in ieder geval chagrijnig van deze morgen.

"demo" van de HVLV op een kinderachtige manier belachelijk maakt in mijn ogen .

Net even gekeken maar dit oogt ook wel enorm slecht voorbereid HVLV om zo ogenschijnlijk ongevraagd vuurwerk af te steken bij gbv WECO vestiging terwijl die daar vuurwerk aan het laden/afladen zijn...

De Telegraaf had het ook anders kunnen doen. Het muziekje wat er soms klinkt, gaan filmen aan de overkant van de weg bij Weco voor de deur en de montage maken het extra klungelig.
Bijvoorbeeld de boodschap: "ruim je rommel op" wordt m.i. ontkracht door de allerlaatste opmerking uit het filmpje wat er meteen achteraan komt: "Waar blijven we er nou mee?".
Ook niet slim van die medewerkers van Weco om voor de camera uit het raam te gaan hangen als een boze buurman die tekeer gaat tegen vuurwerk, hoe begrijpelijk ook. Het is bepalend geworden voor de titel van het filmpje.:rolleyes:

Maar ik weet niet hoe het filmpje tot stand is gekomen en onder welke voorwaarden.

Voor de geïnteresseerden:
https://www.youtube.com/watch?v=LsWxqn9rwqo

Zo, nu stop ik met azijn pissen. Terug naar het topic. Ik ben er inderdaad aan toe en heb er zin in. Gelukkig ben ik niet de enige.:thumbsup:

Net even gekeken maar dit oogt ook wel enorm slecht voorbereid HVLV om zo ogenschijnlijk ongevraagd vuurwerk af te steken bij gbv WECO vestiging terwijl die daar vuurwerk aan het laden/afladen zijn...

Je doet nu precies hetzelfde als waar we de media altijd van beschuldigen.

Als mensen je reactie lezen kunnen ze dit zomaar aannemen voor waarheid. Je was er niet bij, dus je kan er niks over zeggen.

Alles was in overleg met GBV en netjes van te voren doorgesproken. Echter ging er intern kwa communicatie wat mis.

Hier konden wij dus niks aan doen.

Wat is dit nou weer voor ongelofelijk sneue reactie. Waarom kan jij nou nooit een keer normaal doen? En maar trappen … zit HVLV je persoonlijk dwars? Zit het je ego in de weg?

Ik kan er zo ontzettend slecht tegen dat dit dan de reactie is die er neer geplempt wordt. Daar staat godv- iemand in zijn vrije tijd, met hart en ziel, de traditie te verdedigen na net de grootste pro-vuurwerkcampagne ooit te hebben gelanceerd. Dat is nog nooit iemand op deze schaal gelukt. Maar iemand heeft weer wat te zeiken hoor, want man wat slecht voorbereid! Als ik HVLV mag geloven, en dat doe ik dan maar, want die waren erbij, is het een misverstand en ik neem dan aan dat dat wat lullig op camera terecht is gekomen en zodoende in de montage.

Die mannen staan ook jouw traditie te redden hoor. Dus, dat kan je voortaan ook zo doen: Top HVLV! Wat lullig dat dit zo op camera terecht is gekomen en wat een tyfusstreek dat ze dat dan gewoon in de montage gebruiken. Maar fijn dat jullie je inzetten, de landelijke media halen en een hele campagne opgezet hebben. Hopelijk zet het zoden aan de dijk!

Man man man man man, wat een land van azijnpissers af en toe ….

Wat is dit nou weer voor ongelofelijk sneue reactie. Waarom kan jij nou nooit een keer normaal doen? En maar trappen … zit HVLV je persoonlijk dwars? Zit het je ego in de weg?

Ik kan er zo ontzettend slecht tegen dat dit dan de reactie is die er neer geplempt wordt. Daar staat godv- iemand in zijn vrije tijd, met hart en ziel, de traditie te verdedigen na net de grootste pro-vuurwerkcampagne ooit te hebben gelanceerd. Dat is nog nooit iemand op deze schaal gelukt. Maar iemand heeft weer wat te zeiken hoor, want man wat slecht voorbereid! Als ik HVLV mag geloven, en dat doe ik dan maar, want die waren erbij, is het een misverstand en ik neem dan aan dat dat wat lullig op camera terecht is gekomen en zodoende in de montage.

Die mannen staan ook jouw traditie te redden hoor. Dus, dat kan je voortaan ook zo doen: Top HVLV! Wat lullig dat dit zo op camera terecht is gekomen en wat een tyfusstreek dat ze dat dan gewoon in de montage gebruiken. Maar fijn dat jullie je inzetten, de landelijke media halen en een hele campagne opgezet hebben. Hopelijk zet het zoden aan de dijk!

Man man man man man, wat een land van azijnpissers af en toe ….
Wat een overtrokken reactie. Ik zeg toch vrij duidelijk ogenschijnlijk, misschien even de definitie daarvan opzoeken. Ze worden duidelijk door 2 knapen op het kantoor weggestuurd op camera. Dat is wat ik beoordeel.

Overigens wordt op camera uitgelegd dat hij gewoonweg te dichtbij de ingang/uitgang stond...

Laatst bewerkt:
Je doet nu precies hetzelfde als waar we de media altijd van beschuldigen.

Als mensen je reactie lezen kunnen ze dit zomaar aannemen voor waarheid. Je was er niet bij, dus je kan er niks over zeggen.

Alles was in overleg met GBV en netjes van te voren doorgesproken. Echter ging er intern kwa communicatie wat mis.

Hier konden wij dus niks aan doen.

Wat is er overlegd dan ? En op camera wordt er gezegd dat het wel mocht maar niet te dicht in de ingang/uitgang. Is dat verkeerd begrepen door de aansteker of eerst niet gezegd door weco ? Vinden jullie het zelf een handige locatie ?

Het is wel weer makkelijk afgeven op media terwijl die niet de situatie hebben gecreeërd.

Wat een overtrokken reactie. Ik zeg toch vrij duidelijk ogenschijnlijk, misschien even de definitie daarvan opzoeken. Ze worden duidelijk door 2 knapen op het kantoor weggestuurd op camera. Dat is wat ik beoordeel.

Overigens wordt op camera uitgelegd dat hij gewoonweg te dichtbij de ingang/uitgang stond...

Ik reageer helemaal niet inhoudelijk op wat je zegt, ik geef je een pak op je irritante donder om de manier waaróp je reageert. Ogenschijnlijk of niet ogenschijnlijk.

Ogenschijnlijk heb jij een issue met HVLV, of überhaupt belangenclubs in het algemeen, want het is altijd maar azijn en afgeven wat er van jou die richting in gaat. En dat ben ik, en ik denk velen met mij, een keer kotsbeu. Wat doe jij dan voor de traditie? Behalve zeuren vanachter toetsenbord dan, hè? Wat heb jij geprobeerd? Wat heb jij zichtbaar bijgedragen?

Deze lui doen gewoon stinkend hun best en ze verdienen het niet om telkens voor het eerste het beste voor lul gezet te worden door zo’n figuur als jij.

Je zou er dan ook goed aan doen denk ik je hondsbrutale reactie op HVLV ook gewoon te verwijderen. Als je niks zinnigs te melden hebt, ga dan weg man. Of doe het beter.

EDIT: Ja ik vlieg hier met twee gestrekte benen in, maar dit soort berichten zijn mij echt een extreme doorn in het oog. Ik denk dat we iedereen op de blote knietjes mogen danken die zich inspant voor de traditie. Kritiek of opbouwende reacties juich ik toe, maar dit is gewoon je gram halen en dat verziekt de sfeer hier.

Wat is er overlegd dan ? En op camera wordt er gezegd dat het wel mocht maar niet te dicht in de ingang/uitgang. Is dat verkeerd begrepen door de aansteker of eerst niet gezegd door weco ? Vinden jullie het zelf een handige locatie ?

Het is wel weer makkelijk afgeven op media terwijl die niet de situatie hebben gecreeërd.

Zoals eerder gezegd, alles was van te voren met GBV overlegd. We voelen verder ook niet de noodzaak om hier verder op in te gaan. Het enige wat we zeggen, let op met wat je plaatst, anderen kunnen dit voor waarheid aannemen..

Overigens, als je van mening bent dat het beter kan, staat het je vrij om je aan te melden bij ons om zo ook je steentje voor het behoud van de traditie bij te dragen.

Flinke kruitstress hier....

Sorry dat ik het zeg, maar de 2 heren die voor het oog van de camera staan te brullen voor wat F1 vuurwerk, die zou ik per direct ontslaan.

Zien ze dan de camera's niet?
Lijkt me sterk.
Je kan niet voor een vuurwerk bedrijf werken en dan zo reageren op een knetterballetje...

Het lijkt een onhandige locatie omwille van de framing door de journalisten.
En de belachelijke, kinderlijke muziek onder de montage.
Dit had een heel mooi filmpje kunnen zijn, indien de montage eerlijk en gedegen in elkaar werd gezet.

F1 vuurwerk afsteken voor die opslag hoeft helemaal geen gevaar te vormen.
Het is een mooi tegenwicht tegen de indianenverhalen over levensgevaarlijk en massa-explosief vuurwerk.

Het ging gewoon goed, zonder brand of ongelukken.
Voor de opslag, jawel.

https://www.youtube.com/watch?v=W1XeVx2eurk
Heron heeft hier ook voor de deur van zijn zaak vuurwerk afgestoken, maar dan wel bij Powned.
En het lijkt op F2 batterijen.

Maar Powned is De Telegraaf niet, de titel van het filmpje zegt genoeg.
Men zet hier HVLV totaal voor lul, en dat is ZEER laag bij de grond.

Maar niet alles kan perfect gaan, tegenslag maken de besten mee.

Laat ons aftellen naar 31/12, we kunnen bijna weer losgaan.

Wat is het nou, Ibanoa of Laurence, heel verwarrend in een forum met vaste leden... wil je bewust verwarring zaaien, of ben ik nu de geck ?

Hoe dan ook, laurence of ibanowa, veel posts van jou gelezen, positief meestal. Maar je bent wel een mieren n#$ker af en toe, niet te veel te letterlijk nemen zou ik zeggen. Vrijheid en blijheid voor allen ��

Laatst bewerkt:
De geoliede framing machine van de media heeft zijn werk meer dan goed gedaan. Zelfs de mensen hier geloven tot op de punt wat er in de media staat en verkondigd wordt...je zou beter moeten weten toch?

Back
Bovenaan