Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
"demo" van de HVLV op een kinderachtige manier belachelijk maakt in mijn ogen .
Net even gekeken maar dit oogt ook wel enorm slecht voorbereid HVLV om zo ogenschijnlijk ongevraagd vuurwerk af te steken bij gbv WECO vestiging terwijl die daar vuurwerk aan het laden/afladen zijn...
Net even gekeken maar dit oogt ook wel enorm slecht voorbereid HVLV om zo ogenschijnlijk ongevraagd vuurwerk af te steken bij gbv WECO vestiging terwijl die daar vuurwerk aan het laden/afladen zijn...
Wat een overtrokken reactie. Ik zeg toch vrij duidelijk ogenschijnlijk, misschien even de definitie daarvan opzoeken. Ze worden duidelijk door 2 knapen op het kantoor weggestuurd op camera. Dat is wat ik beoordeel.Wat is dit nou weer voor ongelofelijk sneue reactie. Waarom kan jij nou nooit een keer normaal doen? En maar trappen … zit HVLV je persoonlijk dwars? Zit het je ego in de weg?
Ik kan er zo ontzettend slecht tegen dat dit dan de reactie is die er neer geplempt wordt. Daar staat godv- iemand in zijn vrije tijd, met hart en ziel, de traditie te verdedigen na net de grootste pro-vuurwerkcampagne ooit te hebben gelanceerd. Dat is nog nooit iemand op deze schaal gelukt. Maar iemand heeft weer wat te zeiken hoor, want man wat slecht voorbereid! Als ik HVLV mag geloven, en dat doe ik dan maar, want die waren erbij, is het een misverstand en ik neem dan aan dat dat wat lullig op camera terecht is gekomen en zodoende in de montage.
Die mannen staan ook jouw traditie te redden hoor. Dus, dat kan je voortaan ook zo doen: Top HVLV! Wat lullig dat dit zo op camera terecht is gekomen en wat een tyfusstreek dat ze dat dan gewoon in de montage gebruiken. Maar fijn dat jullie je inzetten, de landelijke media halen en een hele campagne opgezet hebben. Hopelijk zet het zoden aan de dijk!
Man man man man man, wat een land van azijnpissers af en toe ….
Je doet nu precies hetzelfde als waar we de media altijd van beschuldigen.
Als mensen je reactie lezen kunnen ze dit zomaar aannemen voor waarheid. Je was er niet bij, dus je kan er niks over zeggen.
Alles was in overleg met GBV en netjes van te voren doorgesproken. Echter ging er intern kwa communicatie wat mis.
Hier konden wij dus niks aan doen.
Wat een overtrokken reactie. Ik zeg toch vrij duidelijk ogenschijnlijk, misschien even de definitie daarvan opzoeken. Ze worden duidelijk door 2 knapen op het kantoor weggestuurd op camera. Dat is wat ik beoordeel.
Overigens wordt op camera uitgelegd dat hij gewoonweg te dichtbij de ingang/uitgang stond...
Wat is er overlegd dan ? En op camera wordt er gezegd dat het wel mocht maar niet te dicht in de ingang/uitgang. Is dat verkeerd begrepen door de aansteker of eerst niet gezegd door weco ? Vinden jullie het zelf een handige locatie ?
Het is wel weer makkelijk afgeven op media terwijl die niet de situatie hebben gecreeërd.