Natte jaarwisseling verwacht

Ach je kan je der druk om maken je veranderd er toch niks aan . Komt zoals het komt donderdag.
Ik zie het wel.

Het is nu zondag en ze weten het nu al voor donderdag ? Probeer je inderdaad niet druk te maken want je verandert er toch niets aan.

Heb ook even gekeken. Frapant dat de aanloop naar oud en nieuw droog blijft en dat de regenkans om 23:00u op de 31e hierzo maar liefst 72% is. Echt ongelofelijk toeval man. Bah!! :(

Alle jaren dat ik me kan herinneren lopen media al te vermelden, dagen van te voren, dat het nat gaat worden met Oud & Nieuw. (Of mistig, of winderig, altijd wel iets negatiefs). En tot nu toe, pas 2x een Oud & Nieuw meegemaakt dat echt ff stoken onmogelijk werd. Echter, paar minuten wachten en we konden alsnog lekker knallen. Een beetje regen viel er afgelopen jaar ook, balen, maar we gingen gewoon door met stoken. Vooral hoe mensen reageren op dit soort berichten is niet goed voor m'n bloeddruk. (Laten we maar niet zeggen wat ik denk, want de politie kan meelezen). T is wel lastig qua m'n andere hobby, 112 meldingen rijden.

Regen maak ik me niet eens zo erg zorgen over, het zal gerust niet de hele avond keihard regenen, een klein buitje komen we wel doorheen. Ik maak me meer zorgen over wind, vorig haar had ik zinkpijlen in een rek staan, van de 20 gingen er 8 weer naar beneden, levensgevaarlijk! Als het weer zo erg waait hier bewaar ik m'n pijlen wel.

Hebben ze weer een reden om negatief over vuurwerk te berichten, die media hoopt natuurlijk dat het stormt de 31ste

hopelijk gaat het droog blijven alleen al om die zuurpruimen te klieren.

Die zuurpruimen zullen met regen thuis blijven. Kunnen wij gewoon overdag
stoken. Tja, dan maar een beetje nat worden. Of gewoon regenjas aantrekken
of ergens onder een brugje staan. Mogelijkheden zat om nattigheid te ontwijken.

en rond 00:00 tjah, je moet toch wel wat over hebben om je vuurwerk te kunnen
afsteken he. Je wacht daar een jaar lang op.

wel een beetje toevallig allemaal hoor .
hebben we de jaarwisseling in zich en hup daar komt het gelijk met bakken uit de hemel zetten .
voor een beetje regen ben ik echt niet bang hoor maar ik blijf wel hopen dat het droog blijft .

zolang het niet stortregent sta ik gewoon te stoken, en anders bewaar ik het wel want vind het zonde als alles het water in valt. Maar als het een beetje miezert dan ben ik gewoon aan het stoken.
greetzz

Die zuurpruimen zullen met regen thuis blijven. Kunnen wij gewoon overdag
stoken. Tja, dan maar een beetje nat worden. Of gewoon regenjas aantrekken
of ergens onder een brugje staan. Mogelijkheden zat om nattigheid te ontwijken.

en rond 00:00 tjah, je moet toch wel wat over hebben om je vuurwerk te kunnen
afsteken he. Je wacht daar een jaar lang op.

dat zal een spektakel geven me cakeboxen afsteken onder een bruggetje hahaha

het weer is echt niet te voorspellen gewoon afwachten tot woensdag dan weet je wat meer , maar inderdaad temperatuur , beetje nattigheid is niet erg als er maar geen puist wind staat

Back
Bovenaan