Nachtbrakerstopic 30-31 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 30 op 31 december 2011. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 30 december 18:00, pas dan is het avond.

Pff, ik ben toch nu eigenlijk best wel heel erg moe, weet alleen dat als ik nu naar bed ga, ik toch niet kan slapen.

Waarschijnlijk binnen nu en een uur me nest in en nog even wat candy crush ofzo spelen op mijn gsm.

Een woord om deze nacht door te komen : MvG!
wat is MvG!?

Pff, ik ben toch nu eigenlijk best wel heel erg moe, weet alleen dat als ik nu naar bed ga, ik toch niet kan slapen.

Waarschijnlijk binnen nu en een uur me nest in en nog even wat candy crush ofzo spelen op mijn gsm.

wat is MvG!?

Denk Michael van Gerwen

Ja en dat doet hij goed.

Kan het soms als 'oude' veteraan lopen

Klusje vandaag afgemaakt best snel geld had geen bestemming loop je over de goeveneurlaan in den haag ja zijn er gewoon 2 vuurwerk winkels nou klusje was 400 dus de helft heb bij beide winkels een leuk tasjje met wat cake's gekocht die ik nog niet had. Weet niet hoe oud iedereen is dat maakt mij niet uit maar ook onder de ouwtjes zijn er freaks

Alles staat klaar.. Hele dag aan het doorlonten geweest en alles gereed maken. Ik ga wel lekker slapen vanavond, zonder twijfel, ben harstikke moe :p

Iedereen bij deze veel plezier gewenst morgen, geniet van onze dag en hou je vingers heel. Ook bedankt voor het afgelopen jaar VWC, het was weer een mooi jaar en vooral heel gezellig !

2 winkels daar fireworld dat is veel Zena en schuin aan de overkant beide zaken bommetjuh vol vandaag kwam er langs.
Beide geweest? rijswijk

ja inderdaad, ben helemaal voldaan heb hier 2 winkelwagens te leen van een supermarkt.

Morgen genieten, zo ik ook iedereen wenst, nu darten kijken en wat eten.

Elk jaar heb ik weer het gevoel dat ik te weinig heb gekocht, elke keer wil je weer wat bijkopen. Of een nare nachtmerrie dat je nog vuurwerk moet kopen maar de winkel net dicht is. Wie herkent dit hahahah.

Elk jaar heb ik weer het gevoel dat ik te weinig heb gekocht, elke keer wil je weer wat bijkopen. Of een nare nachtmerrie dat je nog vuurwerk moet kopen maar de winkel net dicht is. Wie herkent dit hahahah.

Zeker herkenbaar haha! Vorig jaar precies hetzelfde gehad, dit jaar niet doe het lekker rustig aan en niet echt de behoefte om flink veel te kopen en heel de dag te stoken.

Dit jaar mooi feesten en dan doe ik volgend jaar maar weer gek!

Mwah, ik kan zo wel slapen hoor. Drie ontiegelijk drukke dagen gehad; zaterdag spul halen, zondag voorbereiden en die beide dagen nog gewerkt, vandaag nog paar winkels afgefietst, finale geknutselt en alles klaargezet voor morgen... Ik ben er geloof ik wel. Om 2u vanmiddag liep ik alweer te gapen dus ik duik er lekker in. Wekker gaat om 8u, 2e om half9 :D :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan