Nachtbrakerstopic 29-30 December

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paar uur terug, ik ging uit met iemand anders naar zo'n 14+ feest, was het laatste feest van het jaar. We waren daar al om 7 uur terwijl het om half 9 begint, omdat de winkels toen nog open waren. Hij is 16 dus we gingen alcohol halen om in te drinken. 3x El Picu Blue Curacao en 2x Pasoa, dus 5 flessen met 2 man. Wij gaan naar zo'n afgelegen speeltuintje waar niemand komt, een uurtje drinken, hadden we allebei nog een halve fles El Picu over dus wij gaan naar de Super de Boer waar we hadden afgesproken met vrienden.

Maar we waren al bijna te laat dus die halve fles dachten we drinken we onderweg wel op. Maar ineens wij zien 2 zo'n mensen op de fiets, die waren hooguit 20 jaar, dus wij denken is niks. Ineens hun zo: "Ja stop maar even."
Moesten we ID inleveren, ik werd bijna nog een 2e keer opgeschreven omdat ik loog dat ik ID niet bijhad, alle gegevens enzo. En toen hoorde we ineens vuurwerk achter ons dus die agenten zo: "Ja effe snel, daar moeten we zo ook nog naartoe."
Maar door de alcohol was ik fucked up chaggerijnig enzo dus ik zeg zo tegen die agent: "Ja heb je niks beters te doen dan jeugd te bekeuren die wat drinken om wat los te komen voor een feest en jeugd die gewoon leuk vuurwerk afsteekt, vuile hond."
Werd ik nog een keer opgeschreven dus heb nu 2x Halt. Nog een keer en ik krijg een strafblad.

Kom ik thuis, alles verteld, ze hadden nog geen telefoon gehad enzo maar nu mag ik een half jaar niet uit en de 31e dus alleen vanaf 00:00 tot 00:15 naar buiten.
Ik besef het nu nog niet echt omdat de alcohol nog volop in mijn bloed zit, het interesseert me geen ruk en het enige waar ik nu aan denk is vrijdag, maar het is echt gek, ik weet zelf dat ik niet nuchter ben en ik kan nog gewoon normaal typen enzo maar niet meer normaal lopen en ik heb overal schijt.

Het balen gaat morgen wel komen, ik zal ook vast gaan janken.
Ben echt boos, ik schop de kerstboom dadelijk overhoop.

Jullie veel plezier in ieder geval.

Dit verhaal is mijn vriend recent ook overkomen.. Mag nu ook waarschijnlijk niet naar buiten overdag.. Dus weet hoe je je voelt..

Verder ga ik eens lekker maffen, gister 3 uur geslapen om mijn vuurwerk op te kunnen halen ;) Want tja, het is alweer de 30stee..

Heb vandaag paar Binkie's en wat tollen afgestoken.. Ruikt toch heerlijk:D
Zal denk ik tot 1 uur online zijn en dan proberen te gaan slapen, al wordt het weer lastig.. Morgen de laatste dingen inslaan(Energydrink, eten en miss nog wat vuurwerk:bye:

Zal ook even een foto posten in het Collectiedeel:p

Gr

Als ik jou was zou ik vluchten toen ze naar de andere gingen, Oh wacht ze hadden je ID.

Politie is zelf ook niet mijn beste vriend, ze voeren geen ruk uit.
Dat is dan mijn ervaring, er is 2x iets van me gestolen, aangifte gedaan. Heb uiteindelijk zelf maar gezocht naar mijn (Buitenboordmotors) die waren dus gejat. Heb ze zelf gevonden, terwijl ze gewoon simpel in een botje op het meer dreven!
En ben wel tig keren aangehouden omdat ze mij verdachten van drinken!

En ben nog een keer door de politie bezocht omdat ik "zogenaamd" met mijn geweer iemand had geraakt.
Er was dus een vrouw geraakt door een kogel (gelukkig geen schade op wat bloed na) en ze verdacht mij er van! Politie heeft dus ZONDER PARDON mijn wapen ingenomen! twv 500 euro!
Heb nog bewijs gevonden dat ik het niet kon zijn (Data dat ik dus gewoon 10 km verderop was) Foto's dus en films. Die heb ik dus laten zien! En toen zeiden ze dat het geen geldig bewijs was :S En de zaak was al opgelost :S

Maar van de andere kant kunnen ze handig zijn.

Laatst bewerkt:
@scantraxx,

Wel Dom om die agent een vuile kond te noemen....
Misschien moet je nu lekker gaan slapen en er dan morgen met je ouders rustig over gaan praten als je nuchter bent.

Mocht je wel drinken ? anders is het hopeloos helaas.

Ik als ( jonge ouder ) zijnde zou mijn hand wel over mijn hart halen na een goed gesprek.....

Succes iniedergeval

Morgen misschien nog langs de Duitsers :p Zie ik nog wel, of ik zin heb.
Verder nog een kleine bestelling ophalen enzo.
En dan wachten, en wachten...

Jammer dat ik ook nog moet leren voor Bio omdat ik Maandag AL een toets heb :(
Hopelijk word ik morgen niet om 3 uur wakker :P
Zet me wekker voor de zekerheid op 11 uur, en op Radio 2. Als het mee zit hoor ik nog Bob Marley - Could you be loved als ik wakker word :D

nog maar 1 dag, tot de dag der dagen.
morgen rijd er iemand in collone naar duitsland om de aldi's en lidl's te stropen voor mij.

helaas kan ik niet mee wegens omstandigdheden.
reno en andere cakes worden meegenomen ook kubi's en cillinder kanonschlagen

voor de rest is het wachten

Nou veel plezier nog deze nacht iedereen!
Ik zet me PC uit omdat ik me anders niet goed kan concentreren :P

Tot vandaag (Ja we zijn nog maar net de 30e :D)!!

van de verkoop dag heb ik niks meegekregen.
ik geef het op met al dat nederlandse gebagger, een slof rotjes en TK's zijn prima maar niks meer.

de voorbereiding begint:
wekker zetten
kleren klaar leggen
tas volproppen (alweer)
lunch meenemen

we zien wel

Pfff tis zo ongeveer 1:00... Ik ga maar eens lekker slapen. Ik heb een behoorlijk drukke dag gehad. Zat vanochtend om 8:50 op mn fietsie... Vuurwerk kopen. Vervolgens een bestelling, de hele middag zaalvoetballen en toen naar steenbergen... en dan hier weer alles netjes zetten. Moest wel want ik kon, toen alles nog in verpakking en dozen zat etc. Hier nauwelijks lopen hahaha

Ik ga slapen... Voor wie ook de poging tot slapen gaat wagen :

Suc6 boys vanavond ! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan